Gå til innhold

MMORPG- til X360?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Age of Conan til Xbox 360 holder jo Funcom på og jobber med sist jeg sjekket. Men tror ikke det er noen spill ute til Xbox 360 som er verdige å bli kalt MMORPG enda :) Si hvis jeg tar feil :p

 

Du tar feil :p

 

Final Fantasy XI Online er ute på xbox 360. Har ikke prøvd det selv så vet ikke hvor bra det eventuellt er.

Lenke til kommentar
Age of Conan til Xbox 360 holder jo Funcom på og jobber med sist jeg sjekket. Men tror ikke det er noen spill ute til Xbox 360 som er verdige å bli kalt MMORPG enda :) Si hvis jeg tar feil :p

 

Du tar feil :p

 

Final Fantasy XI Online er ute på xbox 360. Har ikke prøvd det selv så vet ikke hvor bra det eventuellt er.

Okei da, beklager :D Hehe, er såfall ikke verdens største utvalg av MMORPG på konsoll :)

Lenke til kommentar

Jeg spilte FFXI i 3 år før jeg sluttet. Det er et krevende spill som det går mye tid til.

 

Du får ikke exp av å gjøre quests, men kun fra slåssing. Du har veldig liten mulighet til å solo mot mobs som gir bra exp unntagen beastmaster, så er avhengig av å få party.

Det finnes ingen 'questhelper/veiviser' så man må gå å snakke med alle npc'er eller bruke nettsider for å finne quester.

I FFXI spiller japanere, amerikanere og europeere på samme server så sånn sett er det folk online hele tiden.

Du lager deg en karakter men har et moghouse som er 'huset' ditt hvor du kan lagre ting og bytte mellom de 20 forskjellige jobbene (klasser). Du kombinerer også 2 jobber etterhvert hvor en er hovedjob og en subjob som er halvparten av levlet (f.eks. Paladin 40/warrior 20)

Slik får du mange kombinasjoner å jobbe med.

 

Craftingen er utrolig omfattende, hvor suksess avhenger av riktig himmelretning + hvilken dag det er og masse annet.

 

Om du har mye tid, god tålmodighet og ikke forventer deg et MMORPG likt WoW, LoTRo så er det absolutt verdt å prøve. Jeg storkoste meg den tiden jeg spilte men så hadde jeg en super gjeng å spille sammen med også.

 

Du kan kanskje få litt mere innblikk ved å kikke litt her http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Main_Page

for det nytter ikke beskrive FFXI med få ord :D

 

Phantasy star universe er et annet spill som har online spilling men det vet jeg ikke så mye om :)

Endret av Biamor
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Age of Conan til Xbox 360 holder jo Funcom på og jobber med sist jeg sjekket. Men tror ikke det er noen spill ute til Xbox 360 som er verdige å bli kalt MMORPG enda :) Si hvis jeg tar feil :p

 

 

Ja har hørt om det der. Noen som har noen release-dato på det? Eller vet om det i det heletatt kommer? :p

Endret av oleNaid
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Age of Conan til Xbox 360 holder jo Funcom på og jobber med sist jeg sjekket. Men tror ikke det er noen spill ute til Xbox 360 som er verdige å bli kalt MMORPG enda :) Si hvis jeg tar feil :p

 

 

Ja har hørt om det der. Noen som har noen release-dato på det? Eller vet om det i det heletatt kommer? :p

Funcom fortalte vell for ikke så alt for lang tid tilbake at de ikke hadde noen planer om å kutte ut Age of Conan på Xbox 360, så det kommer vell en vakker dag. Finnes vell per dags dato ingen offisiell dato for utgivelsen. Gamespot har TBA på spillet, men jeg tipper det kommer i 2010 eller 2011 om det i det hele tatt kommer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...