Gå til innhold

Sett minnepinnen rett i mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette blir jo ikke det samme. Dersom man har noe lagret på en minnepinne må man da uansett inn på en datamaskin for å overføre til (micro)SD-kortet.

 

Ikke i mitt eksempel, da mine minnepinner består av de to komponentene jeg viste til. Hvis da andre med mobiltelefoner som støtter en eller annen form for minnekort gjorde det samme, så ville dette produktet ha vært overflødig.

 

-KJ

Lenke til kommentar
Ikke i mitt eksempel, da mine minnepinner består av de to komponentene jeg viste til. Hvis da andre med mobiltelefoner som støtter en eller annen form for minnekort gjorde det samme, så ville dette produktet ha vært overflødig.

 

-KJ

Men da måtte jo alle brukt slike typer minnepinner, med et microSD kort innebygd. Og slik er jo ikke tilstanden for de aller fleste. Dermed så vil jo ikke det produktet være overføldig, enda.

Lenke til kommentar

Greit. Jeg gir meg! Det var en dusteidè å bruke minnekort som minnepinne i stedet for å bruke minnepinner som minnekort. Det er mye lurere å ha dette adapteret stående ut på siden av telefonen med bakdekselet av telefonen i stedet for å ta ut kortet av en annen adapter og så sette kortet inn i telefonen.

 

/sarkasme

 

-KJ

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...