Gå til innhold

Noen som gleder seg til Vice City?


Anbefalte innlegg

Dere må være de eneste i verden som føler det slik da? Alle kritikere over hele verden har skamrost det til de grader, og alle sier at "det litte ekstra" som manglet i gta3 er med i Vice city.. oppdragene og AI skal da være voldsomt mye bedre? Og hvis du bare spilte gta3 i 5 timer, så er det ikke noe poeng i å kommentere... jeg spilte gta3 i sikkert 300+ timer.

Så fordi "alle" kritikere liker det så må alle andre det? Og skal man heller ikke få ha en mening om ett spill hvis du ikke har spillt mere enn 5 timer?

Det blir for dumt. :yes:

 

Det blir feil å spille det bare fordi det har fått god kritikk, men spillet var faktisk veldig bra, men jeg savnet også litt bakker og slik, men oppdragene var mer variert og byen var større alt i alt. Hvis dem hadde tatt det beste fra GTA3 og GTA:VC hadde det blitt enda bedre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skrev jeg at jeg kun har spilt det i 5 timer ?

jeg sa de FØRSTE 5 timene..etter det så ble det til at jeg gikk inn, kjørte litt rundt, kjedet ræva av meg og vips,quit :)

spillet gir oss jo absolutt ingenting,kontroversielt ? neppe..

det at du kan blåse huet av folk i sof2, faktisk i 7 forskjellige biter er nok verre enn at du kan banke en gammel dame med gåstol..

hva er det gta3 gir oss som ikke mafia gir oss,men bare på en utrolig mye bedre gjennomført måte :)

 

I SoF 2 har du en grunn til å drepe mennesker. Det som gjør GTA-spillene som kontroversielle er muligheten til å gå berserk i en orgie av blind vold, helt uten grunn. Om volden er mer detaljert gjør vel heller lite. Du gjør egentlig det samme, nemlig å drepe. Er vel det som er ille.

 

Selv tror jeg at jeg skal kjøpe Vice City når det kommer på pc, selv om jeg skaffet meg PS2 kun for dette spillet da det kom. Liker ikke skytespill på Playstation, selv om det er deiligere å kjøre biler. Grafikken blir nok bedre, og styringen blir såpass bedre at jeg vil ta meg bryet med å runde det.

Lenke til kommentar
neh, venter på mer interessante ting.

 

Dark Forces IV: Jedi Knight III: Jedi Academy

Tron 2.0

S.T.A.L.K.E.R.

DOOM III (doh)

Heff Leff 2 (doh again)

Sam & Max 2

Full Throttle 2

 

og ikke minst 1.10 patchen til Diablo2 :D

 

Heff Leff skjønte jeg ikke før jeg skrev det og uttalte det inni meg :lol:

Tron, stalker, s&M, full throttle har jeg ikke testet. Og 1.10 diablo har jeg gledet meg til i over 1 år. Har 4 acc stappa med wf's etc på europe. Skal gi bort alt, da hovedacc min med 6 lvl 99 fyrer ble slettet pga pindabot. Takk.

 

Tilbake til topic - Du har jo kvalitetssmak ellers, hvorfor gleder du deg ikke til vc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...