Oysteinrolf Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Jeg har installert TOMTOM 7 på min htc touch diamond, men det ser ikke ut til at den klarer å finne noen satelitter. Jeg har lest meg grønn nå, så håper virkelig noen der ute kan hjelpe meg:)
>Jonas< Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Har du oppdatert satelittdataene inne på HurtigGPS? Første gangen kan det ta litt tid å finne satelitter, du må også ha fri sikt til himmelen.
dano5 Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Er også viktig å ha siste versjon av Tomtom Navigator 7 (finnes bare i lovlig utgave tror jeg, og kan legges inn ved hjelp av TomTom Home 2) og at telefonen har siste ROM som er sluppet av HTC. disse 2 tingene hjalp veldig da jeg hadde samme problem i starten. Du kan også sette "annen emea gps" i TomTom og velge COM4 & 9600 i gps instillingene, det hjelper for noen.
Oysteinrolf Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Skrevet 23. mai 2009 Er også viktig å ha siste versjon av Tomtom Navigator 7 (finnes bare i lovlig utgave tror jeg, og kan legges inn ved hjelp av TomTom Home 2) og at telefonen har siste ROM som er sluppet av HTC. disse 2 tingene hjalp veldig da jeg hadde samme problem i starten. Du kan også sette "annen emea gps" i TomTom og velge COM4 & 9600 i gps instillingene, det hjelper for noen. Har prøvd alt dette, men funker ikke. Ingen andre innspill?
dano5 Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 lenge siden det var liv i tråden, men om noen ennå sliter så er det kommet en hotfix for gps'en in Touch Diamond fra HTC som skal hjelpe litt. inn på support - touch diamond - hotfixes www.htc.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå