Gå til innhold

Svar på søknad til befalsskolen


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg søkte på befalsskolen for en stund siden, når får jeg svar på om jeg har kommet inn? Hjelper ikke å ringe verken vernepliktsverket eller 3003 (hvor det er eget valg for spørsmål om befalsskolen).

 

Såå, er det noen som har søkt befalsskolen i år, og fått svar? Eller vet hvordan og når jeg får svar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er FOS?

 

Jeg hadde første trening etter russetida i dag. Kan si det sånn at formen ikke er den samme etter fire uker flatfyll. Det er styrketrening da, kondisjonstrening har jeg aldri drevet med. Så er vel egentlig dårlig forberedt sammenignet med en del andre. Men tror jeg skal greie det ganske fint fordi psyken og intervjuene teller en del:)

 

Håper å få svar snart. Er for øyeblikket kalt inn til kystjegerkommandoen, og det har jeg egentlig ikke like lyst til.

Lenke til kommentar

Fos er opptaket til hærens og luftforsvaret befalskoler. Det foregår på kjevik rundt 20. Juni.

 

Kjenner jeg også er dårlig i form i forhold til der jeg skulle ønske jeg var. har i tillegg vært syk i noen måneder uten trening før russetida så har startet å trene nå og kjenner at jeg må trene godt for å komme tilbake der jeg var før.

Lenke til kommentar

kan likegodt spørre her istedenfor å lage en ny tråd.

 

Hvordan gjør dere andre som skal inn på opptak med sommerjobber i år? jeg har fått en sommerjobb men er usikker på om jeg skal takke nei. Blir ikke mye tid hvis jeg kommer gjennom, men igjen hvis jeg faller ut så sitter jeg uten jobb resten av sommeren....hva gjør dere andre?

Lenke til kommentar
Fikk svar i dag, kom inn!:) Nå er jeg bare evig redd for å ikke bli tatt opp til befalsskolen etter opptak og seleksjon.

 

Må trene da, hvis du har dårlig kondisjon i utgangspunktet burde du fokusere dobbelt på akkurat det. Du er nødt til å klare minst 4 på 3000 for å bli tatt opp, som er 12:40 eller noe slikt mener jeg å huske. Det går helt fint an å trene seg opp til fortsatt, men hvis holdningen din er å bare drite i kondisjonen å fokusere på styrke vil du ikke klare det. Holdningen og viljen er veldig viktig, og hvis du ikke har viljen til å trene kokndisjon nå, vil du heller ikke ha den på opptaket...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...