Gå til innhold

Hvordan får jeg installert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn av meg lastet ned et spill via torrent (spillet kunne lastes ned direkte fra nettet noe som var lovlig!), og fikk lagret dette smo iso-fil.. Jeg kopierte iso-fila over til min maskin, men får ikke installert.. Har DEAMON Tools, men får bare opp feil :(

---------------------------

Disk is not formatted

Windows cannot read from this disk. The disk might be corrupted, or it could be using a format that is not compatible with Windows.

OK

Dette spillet er VELDIG nytt for å si det sånn! Har vært på System Requirements Lab å sjekket om spillet kan gå på min data, å dette går :)

Kan noen være så snill å hjelpe meg??

Legg meg gjerne til på msn hvor vi kan prata mer privat om dette (spør etter adresse) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eit lovleg gratisspel som ligger ute på nettet er ingen problem å legge link til, så sant ikkje plassen ein linker til er full av piratvare. Og der er det fine med gratisspel, ein finner dei også på torrentsider som er lovlege.

Skrevet
Eit lovleg gratisspel som ligger ute på nettet er ingen problem å legge link til, så sant ikkje plassen ein linker til er full av piratvare. Og der er det fine med gratisspel, ein finner dei også på torrentsider som er lovlege.

saken er at jeg vet ikke hvilken side han lastet spillet ned fra, men spillet ligger på The Pirate Bay :)

Skrevet
Du kan vel gi navnet på spillet, så man kan prøve selv og finne ut hva som er galt?

The Sims 3..

har sett i en artikkel om at de skulle legge ut en beta av spillet så er vel dette som er lovlig.. Men dette gjorde de ikke på deres side, og jeg vet ikke hvordan side det var men det ligger ihvertfall en release på TPB

Skrevet (endret)

Det var da utrolig vanskelig å få frem navnet på et "lovlig" spill? Uansett så ser det ut som ISO filen er korrupt.

Edit: Var litt sein... Men The Sims 3 har vel release i starten av Juni? Vet det har kommet noen litt mindre offisielle versjoner av spillet på nettet, så om det ikke fungerer kan du nok vente til Juni for å skaffe det.

Endret av StormKnight
Skrevet

Gratulerer med virus eller annet søppel, Sims 3 har ikke blitt lansert ennå. Og selvfølgelig er det ikke lovlig å laste ned piratvare. Tror du var fullt klar over det før du startet tråden.

Skrevet (endret)

Ein Versjon av Sims3 1 månad før release, i tillegg til at den ligger på bukta er ikkje lovleg i nokon forstand her på forumet.

Med litt uflaks så kan det vere din eller kompisen din sin pc dette:

http://www.nettavisen.no/it/article2628385.ece

Betaversjoner er ikkje automatisk lovlige heller, som oftast må ein vere registert betatester og få tilsendt versjonen for at ein slik skal vere lovleg.

Og tråden stenges selføgeleg.

Endret av Jankee
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...