FireWally 0 Report post Posted May 4, 2003 Windows Movi Maker får jeg bare lagret med filformat *.MSWMM ville gjerne ha format *.AVI noen som kan hjelpe meg. Eller hvilket program kan conventere fra *.MSWMM til *.AVI ?? :smile: Quote Share this post Link to post
MokkaKaffi 0 Report post Posted May 4, 2003 windows movie maker suger altså!!! Det klikker jevnlig og går ut av seg selv, helt herpet!! Quote Share this post Link to post
Orjanp 268 Report post Posted May 4, 2003 Du finner sikkert svar på dvdrhelp. Quote Share this post Link to post
seigmann 0 Report post Posted May 4, 2003 windows movie maker suger altså!!! Det klikker jevnlig og går ut av seg selv, helt herpet!! Samma skjer her! og det verste er at det lagres i noe sånn wmp fil eller hva fa*n.. noe sånn windows media møkk.. altså INGEN avi fil.. Quote Share this post Link to post
seigmann 0 Report post Posted May 4, 2003 Windows Movi Maker får jeg bare lagret med filformat *.MSWMM ville gjerne ha format *.AVI noen som kan hjelpe meg. Eller hvilket program kan conventere fra *.MSWMM til *.AVI ?? :smile: den mswmm filen er prosjektet (hvis jeg ikke husker feil)... du må eksportere som wmp eller no. Husker ikke helt hva det var for noe.. men.. det er umulig (?) å få det til avi igjen.. Bruk heller noe sånn "studio" program. Quote Share this post Link to post
FireWally 0 Report post Posted May 5, 2003 Hei igjen jeg har fådt hjelp fant et conventerings program som kan conventere fra WMP til AVI.MPE1.MPEG2.VCD etc. Quote Share this post Link to post
Loomy 52 Report post Posted May 6, 2003 den der .mswmm filen eller hvadetnå var er prosjektet. Man kan få filen laget i wmv og noe dvi-greier. når du velger dvi blir filmen så godt som ukomprimert. da er det bare å komprimere den med divx eller hva det måtte være i et annet program. Edit: her ligger filmen jeg laget med movie maker. ftpserveren den ligger på er ustabil som faen så filmen er sikkert ikke tilgjengelig før om noen dager Quote Share this post Link to post