Gå til innhold

Character transfer, er dette mulig på AoC. Altså flytte en kar fra en server til en annen?


Anbefalte innlegg

Character transfer, er dette mulig på AoC. Altså flytte en kar fra en server til en annen?

 

jeg vet dette er mulig på WoW.

Å jeg suger i pvp.. så jeg trenger å komme meg til en pve server så jeg kan nyte spillet istedet for å bli ganket av grupper med fjortisser hele tiden.

 

De tar meg mens jeg leverer quests.. å det er jo bare til å flire av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Character transfer, er dette mulig på AoC. Altså flytte en kar fra en server til en annen?

 

jeg vet dette er mulig på WoW.

Å jeg suger i pvp.. så jeg trenger å komme meg til en pve server så jeg kan nyte spillet istedet for å bli ganket av grupper med fjortisser hele tiden.

 

De tar meg mens jeg leverer quests.. å det er jo bare til å flire av.

 

Det er ikke mulig pr i dag. Var riktignok en free transfer (1 mnd) ifm server merge, men nå er det ingen muligheter for det...enda.

 

...men...en liten quote fra game director:

They are in the works I believe (the billing side of things isn't strictly our area) and aren't far away, but a launch date for that service hasn't been set quite yet. I don't believe it is too far off though."

 

...så det tyder på at det blir mulig i nær framtid, dog mot en liten betaling. Mitt tips....start en ny karakter på ny server, og overfør den opprinnelige når/hvis dette blir mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...