Gå til innhold

Daylie quest guide.


Anbefalte innlegg

Ja selvfølgelig kan jeg google det å finne en helt greit guide og kansje noen som di skal ha penger får ... Men jeg ser etter den ultimate daylie quest guide der man får max mulig gold vær dag :)

 

Nei jeg vet ikke så mye om daylies .. jeg gjorde mins mulig quests fra 70 til 80 .. hoppa over det jeg kunne osv osv. Så før jeg begynner med hardcore daylie questing blir nåkk å ta opp di questsa jeg aldri fullførte.

 

Noen som har en god guide?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Du kan starte i Icecrown med Tournament quests. Plukk opp de to questene fra goblinene også. Gjør disse og sørg for at Battle Before the Citadel og A Worty Weapon(eller en av de andre våpen-questsa) gjøres sist.

 

2. På vei til å gjøre et av våpenquestene gjør du også det ene goblin questet der du skal plukke ved. Gjøres nesten rett under Dalaran.

 

3. Før du fullfører våpenquestet tar du en tur opp i Storm Peaks og gjør Sons of Hodir-dailies. (Her kan du også gjøre punkt 7. Smak og behag)

 

4. Gjør så ferdig våpenquestet fra Tournament.

 

5. Nå er du i nærheten av Howling Fjord (sånn ca). Ta så turen til Kamagua-øye på vestsiden og gjør Kaluak daily der.

- Fra Kamagua tar du flighpath til Dragonblight og Moaki Harbour og gjør Kaluak daily nr 2

- Fra Moaki Harbour tar du flighpath til Kaskala og gjør Kaluak daily nr 3.

 

6. Nå skal du ikke ha igjen så mange, men hvis du vil kan du fly til Sholozar Basin og gjøre Frenzyheart Tribe/The Oracles daily quests.

 

7. Fly så opp mot tournament stedet men ta turen innom Storm Peaks igjen og gjør siste goblin quest der.

 

8. Fly så opp igjen til Tournament og lever alle tournamentquests.

 

9. CASHing!

Lenke til kommentar

Håper du er klar over og har gjort mange av questene som må til for å åpne opp enkelte av daily'ene. For eksempel: For å gjøre Sons of Hodir må du gjøre en lang chain i storm peaks, for å gjøre Ebon blade dailies må du gjøre en chain i Icecrown, for å gjøre dailies fra luftskipet i Icecrown må du gjøre en rekke quest chains, og for å gjøre Frenzyheart/oracles dailies må du også gjennom en chain i Scholazar. Sjekk wowwiki eller wowhead for info om hva som må til.

 

Dersom du ikke er interessert i å gjøre disse chains, så husk at når du er 80 blir XP omgjort til gull, så du får en del ut av å bare gjøre vanlige quests også. Med bruk av questhelper og wowhead kanogså vanlig questing gi ok gull/time.

 

Dersom du åpner for alle dailies kan du selv plukke ut en løype som er optimal for deg og din klasse. Det er mange dailies å velge mellom.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du ikke har gjort så mye quests, så er det bare å laste ned questhelper (eller hva den het), og pløye igjennom masse quest. Går kjappt i startsonene når du er 80. Mye questrewards som gir bra cash, samt all drops fra mobs du dreper og selvfølgelig cash-rewards.

 

Dette er også gjerne mere morsomt enn å gjøre de samme dailys om og om igjen... I allefall synes jeg det. Så jeg drar ofte innom noen lvl 60-70 dungeons for å tjene cash også. Ramparts og BF på 1 time som rogue gir 200-250g, som jeg synes er brukbart =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...