Gå til innhold

Vurderer å transfer til RP server


Anbefalte innlegg

Men må jeg ha en bakgrunnshistorie så må det være enkelt og greit. Jeg ville som ung pre-DK'er bli leiesoldat pga spenning og brorskapet...også gikk det litt vel langt hehe...og ble DK..før jeg fant ut at dette kanskje var en smule drøyt når jeg "ble voksen" hehe..

Du vet vel at Death Knights er tidligere helter som har blitt vekket i live igjen gjennom Arthas' krefter, og som følger hans vilje inntil den slosskampen utenfor Light's Chapel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DK'er som dem spilles nå er vel kun personer/skapninger som har "solgt sjelen sin" til Arthas for å få større krefter....men som har angret sine synder og funent ut at dem ikke er som sin tidligere "arbeidsgiver". Dk'er er ikke oppstått fra de døde lenger...det var vel dem opprinnelige DK'ene det. Altså en spiller-DK er ikke en undead.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
DK'er som dem spilles nå er vel kun personer/skapninger som har "solgt sjelen sin" til Arthas for å få større krefter....men som har angret sine synder og funent ut at dem ikke er som sin tidligere "arbeidsgiver". Dk'er er ikke oppstått fra de døde lenger...det var vel dem opprinnelige DK'ene det. Altså en spiller-DK er ikke en undead.

Jo, det er akkurat det de er. De er nylig døde "helter" som er vekket til live av Arthas. Dette er noe du opplever gjennom første-questene i Eastern Plaguelands. Alle Death Knights opplevde det, men det har skjedd bare en gang... Litt vanskelig å forholde seg til, men...

 

Og RPPvP og RPPvE er RP begge to, bare at ene har PvP-regler og andre har PvE-regler. Ingen forskjell utenom det. Litt mer krigerske guilds på RPPvP-servere.

Lenke til kommentar
På defias brotherhood(rp-pvp) var det minimalt med rp, og de som drev med rp var som regel usosiale og elitisk folk som det var vanskelig å komme i kontakt med. Uten og si noe sikkert tror jeg det er bedre og åpnere på en standard rp server.

Trist. Jeg koste meg mye på Defias Brotherhood når den serveren startet.

 

Men har ingenting å si om serveren er PvP eller PvE, det kommer ann på folket. Vanligvis er det du som må ta det første steget til å RPe.

Lenke til kommentar
DK'er som dem spilles nå er vel kun personer/skapninger som har "solgt sjelen sin" til Arthas for å få større krefter....men som har angret sine synder og funent ut at dem ikke er som sin tidligere "arbeidsgiver". Dk'er er ikke oppstått fra de døde lenger...det var vel dem opprinnelige DK'ene det. Altså en spiller-DK er ikke en undead.

Jo, det er akkurat det de er. De er nylig døde "helter" som er vekket til live av Arthas. Dette er noe du opplever gjennom første-questene i Eastern Plaguelands. Alle Death Knights opplevde det, men det har skjedd bare en gang... Litt vanskelig å forholde seg til, men...

 

Og RPPvP og RPPvE er RP begge to, bare at ene har PvP-regler og andre har PvE-regler. Ingen forskjell utenom det. Litt mer krigerske guilds på RPPvP-servere.

 

Jeg mener at spiller-DK'er ikke er døde som har blitt vekket til live, men men er på jobb så kan ikke finne ut av det i grunnen. Men Blizzard sa det på en fin måte før dem lanserte DK'en. En DK er en spiller som på en måte har gått på DK-skolen...også har han etterhvert funnet ut at hmmmm...jeg er faktisk ikke som dem andre her...dette vil jeg ikke være med på lenger...men at du engang var helt...joda det kan godt stemme.

 

Hmm kanskje rp-pvp server kunne vært noe. Jeg har alltid likt kampen mellom horde og alliansen...og alltid prøvd å RP'e min kamp mot horde i guild chat på en vanlig server....uten at folk syntes noe særlig om det hehe...

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

spiller selv både alliance og horde på defias brotherhood.

alliance siden har en god del bedre RP ville jeg si i alle fall om du ser etter kvantiet.

har 2 80 chars på horde siden, og har aldri sett random rp før.. men er en del av raid guildene på horde siden som krever en rp story i application. er også en RP alliance som heter the covenant på horde siden som er vært vært erfarene innen RP.. ellers har jeg ikke noe positivt å si om serveren når det kommer til RP på horde siden.. alliance siden har en del mere RP. men kan ikke måle seg med argent dawn.

Lenke til kommentar

ja men jeg har jo gjort det hehe.....Det kommer ikke på noen måte frem at en DK er en død helt...

 

Det som kommer frem er at DK'en har en tidligere ikke-underlagt-arthas-manipulasjon-historie. Som man hele tiden blir gjort oppmerksom på.

 

Rett meg gjerne om jeg tar feil, men det var ikke noe om å dø...for så å bli gjenopplivet i DK introen...?

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Har prøvd de fleste rp-pvp serverne som alliance og det virker helt klart som om defias brotherhood har det største miljøet for rp. Det nevnes ovenfor at de er elitistiske, men hvis man liker rp og kontakter andre som driver med rp og rollespiller selv, så tror jeg man vil komme raskt i kontakt med folk man kan ha det gøy med. Selv så foretrekker jeg bare å være IC og å være på en server der de fleste ser ut til å foretrekke det samme og så rollespille litt om jeg føler for det en dag.

Lenke til kommentar

Viss du er ute etter RP så hiver du deg på Defias Brotherhood og ser etter en guild.

 

Anbefalte guilder :

 

Second Gurubashi Empire(Troll only) Utruli bra guild, anbefales.

Orcs of the Red Blade ( Orcs only)

Mistrunner Tribe(Tauren)

 

Eg er ikkje så sikker på alliance guilder.

 

Eg kaller meg Grolzuul viss du lurer på noe eller vil Rp'e.

Lenke til kommentar

Det ble Argent Dawn:)

 

Der har dem organiserte rollespill eventer hver helg. Også kan man RP'e i goldhire og uten for cathedral i SW hele dagen. Jeg har ikke RP'et så masse enda, men det er mest pga jeg ikke har noe særlig tid hehe.

 

Men har stor tro på dem organiserte og annonserte RP-eventene, da spontan RP ikke egentlig er noe for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...