Gå til innhold

cs som ikke funker ordentlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg joiner/creater et game på cs funker det ikke som det skal. Mesteparten av HUD er borte (ser ikke penger, ammo, liv osv.). Kan ikke se hva folk skriver, og den scoregreia (den som kommer fram når man trykker tab). Dette er på openGL. Når jeg har på software, funker det, men det går treigt og blir stygg grafikk.

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det samme skjedde med meg. da manglet jeg noen filer som ikke hadde blitt ordentlig lagt inn.

det jeg da gjorde var at jeg fikk en kamerat til å legge sine filer over mine.. så funket alt sammen

Skrevet

jepp, det trur jeg er en bug med open gl elns, jeg bruker og få det ofte! løsningen er at du bare trykker på console med en gang du starter spillet, så kan du create et game!

Skrevet

Takker for svar. Når jeg nå spiller med openGL på 800*600 ser det ut til å funke. Har spilt det en del ganger og har funket alle gangene.

Btw. Litt OT, men noen som vet om noen bra norske servere? Vet ikke om så mange av dem liksom :roll:

• 2 uker senere...
Skrevet

Så dette innlegget, hadde problemet med en nyere Nvidia driver. Nå virker det helt fint med alle oppløsningene, lasta ned en eldre driver fra guru3d.com, 30.82 detonator driver er nok en god driver i dette tilfellet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...