Gå til innhold

DMZ til PS3/Åpne alle portene/Rock Band 2


Anbefalte innlegg

Hei, har litt problemer med onlinespilling på Rock Band 2 PS3. Jeg får til å connecte til noen venner, men ikke andre. På PS3 har jeg NAT 2 og kablet forbindelse. Jeg har 2 routere, tror jeg. En Tecom GT1000noe (for IP-telefoni) og SpeedTouch ST546. Altså, internetten går fra veggen -> Tecom -> SpeedTouch ->Switch-> PS3.

 

Jeg vil altså åpne alle portene for PS3 eller såkalt DMZ.

 

Kan det være pga. at jeg har 2 routere?

 

På forhånd takk for hjelpen!

 

PS: Beklager hvis tråden er postet i feil forum.

Endret av Prebsor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har litt problemer med onlinespilling på Rock Band 2 PS3. Jeg får til å connecte til noen venner, men ikke andre. På PS3 har jeg NAT 2 og kablet forbindelse. Jeg har 2 routere, tror jeg. En Tecom GT1000noe (for IP-telefoni) og SpeedTouch ST546. Altså, internetten går fra veggen -> Tecom -> SpeedTouch ->Switch-> PS3.

 

Jeg vil altså åpne alle portene for PS3 eller såkalt DMZ.

 

Kan det være pga. at jeg har 2 routere?

 

På forhånd takk for hjelpen!

 

PS: Beklager hvis tråden er postet i feil forum.

 

Du er sikker på at det er Tecom boksen som står nærmest veggen ?? Hvem er det som leverer IP-telefoni og hvem er det som leverer ADSL ??

 

Grunnen til at jeg spør er at det normalt er ST546 som er DSL routeren, og da står IP-telefoni-"adapteret" som regel på innsiden. Hvis begge boksene er DSL-routere og ingen av dem har trådløst så skjønner jeg ikke hvorfor du har begge i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...