Gå til innhold

Nye høytalere - ingen ingang i tv? [LØST]


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg noen små høytalere, for å få litt bass fra tv.

Jeg har koblet det til, det dreier seg bare om et Logitech til rett under 500 lappen. (Logitech X-240)

 

Jeg vet ikke hvilke navn ting har, så jeg tok bilder av det som er, og håper dere kommer med en løsning.

http://img34.imageshack.us/gal.php?g=40631744.jpg < Link til galleri med bildene

 

(Det ble lettere slik enn å resize alle bildene, nå kan dere få se i full størrelse, viss det hjelper)

 

Bildet av den grønne pluggen er den eneste pluggen fra høytalerene, setter jeg denne i pc der jeg vanligvis har headsett går alt fint.

Derimot, når jeg vil koble dette til tv støter jeg på problemer.

 

Bildene viser alle åpninger mitt tv har - jeg tipper jeg trenger noe ekstra, men hva?

og vil det gimpe lyden? Hva er lettest? Jeg har ikke mulighet til å bruke en Scart til..

 

Takker for alle svar.

[LØST]

Endret av HadHa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grett, bare for nysjerrighet, hva i alle dager er "PC audio in" til?

 

Det er når du vil ha lyd fra PCen og inn i TVen vel? Samtidig som du bruker VGA kabelen sikkert.

 

 

Fortell oss gjerne hva TVen din heter, da kan vi sikkert finne ut for deg om den har hodetelefonutgang.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Takk for raskt svar =)

Grett, bare for nysjerrighet, hva i alle dager er "PC audio in" til?

 

"PC audio in" er akkurat det man skulle tro det er, en lyd inngang for PC-tilkobling. :) Slik at når du får lyd ut av TV-en ved tilkobling av PC.

 

edit: treg ja..

Endret av phax
Lenke til kommentar
Har ikke tv'n din en headset utgang du kan bruke da? Ofte finner du den på siden eller i front av tv'n.

 

Hvis ikke vil en slik jack til RCA ovegang fixe biffen.

Niks, jeg har endevendt tv flere ganger, kikket i hvert minste hjørne av den - men det er greit, fikk det billig, har du hørt om "TECO"? =)

 

Problemet er i allefall løst, takk for rask hjelp!

Endret av HadHa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...