Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er dette et forhold?


Anbefalte innlegg

for å gjøre min histoire kort her. forelsket ja drev med en jente lenge yes . men det kom en kar som er dritsekk in i bilde som fucka det til. jente jeg er elsker ble sammen med han, tenkte det er bare å gi opp men jeg har aldri møtt en så fin jente før i mitt liv med så fin personlighet og kropp. jeg gjore med klar for å få mitt hjerte knust av å se de 2 holde på med vær andre. men det har gått mye motsatt. han er virkelig keen på henne, men for meg virker det sånn at det " forholdet " ikke et.

 

dritsekken går i samme klasse som meg, og jenta ved siden av vår. vi var på skolen og vi fikk fri etter den andre klassen vi besteme oss for å gå ut i sola. jenta hadde vært nede på do men hun viste ikke hvor hennes " kjære var " og han hadde heller ikke sendt eller ringt henne for å få henne ut. da hun endelig kom så var det ikke noe sitte sammen hun satt litt bak mens han typen snakket med vennene sine og mobilen. hun så veldig lei seg ut. og når bi skulle inn gikk han ikke sammen med henne men med en annen. hun gikk litt bak. skole dagen var snart slutt å vi pleier å ta bussen sammen med de andre i klassen siden nesten alle tar bussen nedover fra skolen. men han venta ikke på henne i det heletatt eller ga noe beskjeld.

 

jeg vet ikke så mye om hva som skjer uta for skolen men, man vil jo unansett ha noe kos når man går på samme skole med typen. jeg synes det virker veldig rart, til å med vennene mine er helt einge de skjønner ikke helt greia med å være sammen da. på andre siden har jeg en god tone med jenta men jeg føler meg litt sånn " hva skjer a " og er det ikke mening at man ikke skal være lei seg. jeg elsker henne og bare håper om det er mulig at hun blir ledig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er han nødvendigvis en drittsekk fordi han tok initiativet før deg? Det er vel heller lite sannsynlig at han hadde lest tankene dine og la seg etter henne kun for å være slem mot deg.

 

Aner ikke hvor gammel du er, men forstår det slik at du ikke er så fantastisk langt ute i livet (skole, osv). Det er generelt sett en heller dårlig idé å "vente på at noen skal bli ledig". Move on, og ikke gidd å investere mer enn du føler er normalt ved vennskap i jenta. Plenty of fish osv - om hun blir ledig en dag, javel, men se heller på andre i mellomtida. Plenty of fish, osv osv.

Lenke til kommentar

Hmm.. han virker ikke veldig interessert i henne spør du meg. Ta sjansen, men ikke spør hvordan hun har det, ikke snakk om henne og han, da kan du fort havne i venne-kategorien. spør om noe helt hverdagslig, som kan få tankene hennes over på noe positivt, og forbinde deg med den følelsen =)

Lenke til kommentar

jeg kan vel ikke gjøre noe annet enn å " vente på at de gir seg " jeg kan heller ikke bil helt deps på å få henne, det er jo hennes valg. men når man sitter jo med den følesen " hva faen?! :ohmy: " jeg har hatt den følelsen av at " denne personen møter du ikke ofte i livet " også har en kar som ikke bry seg så mye og ikke behandler henne noe særlig bra, en jente som er bare så fantatisk!. unfair!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...