Gå til innhold

Hvilke domener eier DU?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eige ingenting................

 

Men eg har lyst på eget domene, kor kan eg skaffa meg bra domene?

Kall men ein n00b, men eg spør forda: kor masse kan du legga ut på eit sånn domene? er det fritt eller har du kun så og så stor plass?

 

Er ikkje heilt inne i da der endo!

Lenke til kommentar

Men eg har lyst på eget domene, kor kan eg skaffa meg bra domene?

Kall men ein n00b, men eg spør forda: kor masse kan du legga ut på eit sånn domene? er det fritt eller har du kun så og så stor plass?

 

Et domene har ingenting med lagrinsplass å gjøre. For å få det må du typisk leie "webhotell" hos en eller annen leverandør. Jo mer du betaler jo mer plass får du. Hvis du har fast internettilknytning kan du kjøre din egen webserver.

 

Det finnes et utall steder å kjøpe domener. Jeg har kjøpt mitt hos www.domeneshop.no.

Lenke til kommentar

Jeg skal skjerpe opp språket litt :)

 

BTW: Noen som vet hvordan man kan lage et custom loginform til phpBB2

på samme måten som jeg har på min fremside? Formet er tilnærmet akkurat likt det som ligger på login.php men når jeg poster formet kommer jeg kun til login.php og er fortsatt ikke logget inn.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

www.stonehead.net med noen subdomener.

 

Skulle bli en ny norsk spilleside, men da den gode gamle P3 maskina gikk til himmels rett før sommerferien, står ting ganske stille inntil jeg får tak i en maskin jeg kan koble opp harddisken. (som heldigvis ikke er skadet.. *puh*.) Var 90% ferdig med en Final Beta versjon. Pluss noen andre beta versjoner som ikke rakk å bli lastet opp. Titter du på siden nå, og teller, kan du antagelig telle opp til 300 mindre og større "bugs" og deler av siden som ikke er i gang. Det er vel det man kaller en "Alpha" versjon? lol... :roll:

 

Men gleder meg til å begynne igjen! :D

 

Nå som dere vet at jeg ikke får jobbet på siden på en stund, forstår dere kanskje sig'en? :smile: Men samtidig, er trist. Får jo aldri den helsikes sida ferdig... (har vært gjennom 17 designs.. fra glorete farger med dårlig html "tablenesting", til flash sider som ligner på sider som gjerne kunne vært nettside for Aker sykehus :lol: osv... Men man lærer jo! :D)

 

Mvh,

Joachim F.

 

PS: billigste sted å kjøpe domene og/eller hosting er vel: http://www.godaddy.com (riktinok i usa.. men)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...