Gå til innhold

Takk for god kundeservice Netshop!


Anbefalte innlegg

Liten solskinnshistorie.

 

Jeg hadde en PSU som gikk død helt plutselig etter flere års drift og leverte den inn på manda hos Netshop Oslo. Betjeningen der var überbra, en gjeng som hadde passet inn i The Big Bang Theory. Allerede tirsdag fikk jeg en bekreftelse fra Netshop Sandefjord om at en ny PSU hadde blir sendt til meg i posten (slippe å dra til Netshop Oslo igjen var helt uventet). Fredag mottok jeg en ny, sterkere og modulær PSU som jeg er veldig fornøydt med.

:new_woot:

 

 

Grunnen til at jeg ønsker å gi litt skryt, er fordi man hører sjeldent av gode erfaringer, bare negative.

Netshop har alltid vært "min" nettbutikk og jeg er kjempeglad for at deres kundeservice har kommet på et nytt nivå (etter en del problemer med servicen tidligere). Alle butikker tjener på sikt ved å yte slik service.

Endret av Goliath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg betaler gjerne noen kroner ekstra for god kundeservice. Jeg henter vanligvis varene i hentebua så jeg slipper unna med de største fraktkostnadene.

 

Når jeg kjøpte en komplett PC for 14k noen år siden, lagde jeg meg en handlekurv på prisguide.no.

Det var en nettbutikk som kunne tilby PC-en for drøyt en tusenlapp billigere enn Netshop. Jeg sendte Netshop en mail om det og jaggu matchet dem prisen til konkurrenten. DET syntes jeg er kult gjort.

Endret av Goliath
Lenke til kommentar

Netshop er sikkert vel og bra for småting, men jeg skal aldri kjøpe noe tung derifra igjen. Kjøpte en TV med levering på døren, men de leverer bare på første dør som er inngangsdøren og jeg bor i 4 etasje.. Nevner ikke det med liten skrift engang når man bestiller. Sendt mail til kundeservice og fikk bare arrogant svar tilbake.

 

Derfor kan de ha det så godt..

 

edit: jeg har ikke heis..

Endret av thekid
Lenke til kommentar

eh... er vel ikke mitt problem og selvsagt netshop sitt problem!

 

Regner med netshop er full oppdatert hvordan på-døra-leverandøren deres fungeres. Hvis de ikke informerer kunden når de handler så er det faktisk deres skyld..

 

edit: har ikke dette problemet komplett f.eks...

Endret av thekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...