Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny pc, formaterin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har nå koblet til alle de nye delene osv og nå prøver jeg å formatere men etter at pcen har kopiert filene fra cd'en i den blåskjermen, og skal restarte for å fortsette på installeringa så begynner den bare å koipiere filene på nytt av... Skal installere xp..

noen som vet hva som kan være feilen? :S.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pirat... Den har funket for 1 uke siden...

på samme disk, bare med annet hovedkort, prosessor, ram, skjermkort og strømforsyning.

Skrevet

Også når jeg skal kunne velge om jeg vil boote fra cd'en eller om den bare skal starte opp så står det ikke slik som på mitt gamle hovedkort: Press a button to boot from cd. Nå står det bare: please wait while the inistallation starts eller noe sånt, men den går bare til samme gamle kopier fil dritten på nytt av hele tiden... Hovedkortet er forresten http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347316 har sendt mail til komplett men har ikke fått svar ennå.

Det står den er authorisert for vindows vista, vil det si at den bare kan ha vista?

Skrevet
Pirat... Den har funket for 1 uke siden...

Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #8:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...