Gå til innhold

[Løst]Hakking - lagging - på et COD4 map

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Spiller mye COD4 online , og da spiller jeg mappet wetwork(?). Et lasteskip , og det regner hele tia. Når jeg spiller begynner det og hakke\lagge noe sykt. Dette finner jeg merksnodig med tanke på at det er PS3 liksom! Er det flere som har erfart dette?

Har den siste PS3 utgaven som kom ut , den på 80GB og dualshock kontroll.

takk for alt av hjelp og innslag.

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er vel serveren som er treg, evt. noen som spiller og har et torrent program på

Altså , HVER gang det mappet spilles? Er ingen andre map som gjør ps3 min gal. Og på hvilken måte spiller det inn at en spiller har torrent program kjørende? Er bestandig på wetwork at det lagger. Helt sinnsykt. spesielt i midten av mappet. der folk møtes generelt. Dette hadde jeg egentlig ikke venta. Det virker mer som hardware lagg tho!

Skrevet

Rart, Du skjønner, på SOCOM:Confrontation lagget det helt for jævlig en gang på Kesbah mapen, Det var pga dårlig internett fra han som opprettet spillet. Prøvde et annet, og da funket det. Hvis du har prøvd en annen server og det ikke funker, kanskje mapen krever mye, og PS3'en er for varm til å takle det?

i dont know

Skrevet

Jeg hadde jo ps3 stående veldig inntil tvn, så vifta gikk bak tvn på en måte. har tvn hengende på veggen. Og ps3 på en hylle ved tvn. Så jeg flytta på den igår. Det skal sies at jeg tror ikke det lagger på dette mappet med engang jeg starter og spille.

Du snakker om servere , man kan jo ikke velge servere selv på ps3? Jeg trykker 'play now' også leter den opp serveren selv. Eneste jeg syns er frustrerende er at ofte skjer det at *Host ended game*

:mad:

Men jeg har dette inntrykket av ps3 , God grafikk , Spill lages til ps3 og dermed skal det kjøres glatt! Tror ikke det lagger når jeg lager server selv og prøver og spille. skal teste dette når jeg kommer hjem!

Skrevet

Virker som det er litt random om det hakker eller ikke , tror det hadde mye med kjølingen og gjøre. Også det hvem som var host , hakker ikke mere nå.

takk for hjelpa iallefall.

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...