script Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Er det noe som tilsier at en ny 2 GHz maskin med en 7200 ide m/8 mb cache disk skal boote tregere når det blir satt inn enda en ide disk, dog med 2 mb cache? Det bør vel ikke ha noe å si på tiden maskinen booter på?
script Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Skrevet 3. mai 2003 Kan det være et tegn på at den disken Windows booter fra holder på å tar kvelden?
Muffinman Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 XP? Prøv bootvis-tool. Reduserte oppstarten på laptop`en min fra 1:25 til 0:45. Anbefales!
It's me Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 XP? Prøv bootvis-tool. Reduserte oppstarten på laptop`en min fra 1:25 til 0:45. Anbefales! Hvor finner man det programmet? Det høres jo genialt ut.
Muffinman Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 XP? Prøv bootvis-tool. Reduserte oppstarten på laptop`en min fra 1:25 til 0:45. Anbefales! Hvor finner man det programmet? Det høres jo genialt ut. www.google.com - skriv "bootvis tool" og trykk "søk". Da finner du det - garantert!
viggo Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Er det noe som tilsier at en ny 2 GHz maskin med en 7200 ide m/8 mb cache disk skal boote tregere når det blir satt inn enda en ide disk, dog med 2 mb cache? Det bør vel ikke ha noe å si på tiden maskinen booter på? Prøv å beskrive problemet litt nærmere. Hvor i oppstarten tar det lenger tid, hvor lang tid osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå