Gå til innhold

BK: Stokker som stø


Anbefalte innlegg

Disse stokkene er bare fascinernende. Må tilbake med et annet objektiv, for close up shots.

post-43539-1242298013_thumb.jpg

2 eksponeringer..

 

Hadde egetlig ikke tenkt å croppe så veldig i bunn, men det er ikke bra med flytende tang og lange lukkertider. Skulle i grunn ha benyttet enda mindre blender og lengre lukkertid for max slør i vannet. Skal gjøre enda et forsøk i kveld, da får vi se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er ekte HDR når man legger et bilde oppå det andre som egen layer, og masker ut, eller visker frem deler av det underliggende laget? Eller kan det også regnes som HDR?? Ops! Kom akkurat på at jeg har glemt å maske ut himmelen på den ene eksponeringen, så nå ligger den dobbelt der da. Får fikse på det senere..

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Tror ikke det er ekte HDR når man legger et bilde oppå det andre som egen layer, og masker ut, eller visker frem deler av det underliggende laget? Eller kan det også regnes som HDR??

Er ikke helt sikker, men for meg ser det ut som HDR :)

På HDR så gjør man noe av det samme, legger bildet oppe på hverandre og bildet "fyller" på med flere farger der det ikke er så mye (tror jeg :innocent: ), derfor HDR bilder ofte er veldig fargefulle.

 

Natrich

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Utrolig flott bilde! Først og fremst komposisjonen. Kanskje får du en enda med dramatisk himmel i kveld - husk å sjekke flo og fjære :-) blir nok ikke like kult i fjæra sjø. Synes bevegelsen i vannet er nesten perfekt slik den er, men gleder meg til se enda mer. Hva er det slags lys som reflekteres i stokkene? Er det blitz?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Jeg syntes første versjonen er best!

 

Hvor lang eksponering har du brukt!?

 

Han har brukt 4 sekunder.

 

Den siste versjonen synes jeg var riktig så bra! Nydelig bilde. Jeg liker også litt den stemningen som blå og kalde farger gir. veldig bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...