Gå til innhold

Den lille solbrilletråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

@Lovegame Hvilke?

Dere vet ikke om noen gode selgere med det samme? Gjerne selgere fra flere merker.

Hva tror dere forresten blir sommerens solbriller i år?

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Noen tips til et par sporty/aktive solbriller, men som likevel ser litt klassiske ut? Tenker noe ala Carrera eller lignende.

Takker på forhånd!

Skrevet (endret)

Det ser ut som noe fra Olivers People.

Er nok ikke noe fra Oliver Peoples, dessverre. Men bestilte forresten nettopp O'Malley i denne fargen:

o_mally-bst-6.jpg

Endret av gard.
Skrevet

Er nok ikke noe fra Oliver Peoples, dessverre. Men bestilte forresten nettopp O'Malley i denne fargen:

o_mally-bst-6.jpg

Finnes det noe sted i Norge hvor disse selges? Veldig fine. Hvor mye betaler du totalt inkl. frakt toll osv?

Skrevet

Er ikke sikker, men tror ikke du får disse noe sted i Norge for øyeblikket.

Jeg bor i USA for tiden, så slipper å tenke på frakt, toll og alt det styret. :) De kostet meg for øvrig ca. 2000 norske.

Skrevet

Er ikke sikker, men tror ikke du får disse noe sted i Norge for øyeblikket.

Jeg bor i USA for tiden, så slipper å tenke på frakt, toll og alt det styret. :) De kostet meg for øvrig ca. 2000 norske.

Likte de veldig godt. Ville du orket bryet med å sende de til Norge om jeg skulle bestemme meg for å kjøpe de?

Skrevet

Finnes det noe sted i Norge hvor disse selges? Veldig fine. Hvor mye betaler du totalt inkl. frakt toll osv?

Jeg har Oliver People Riley, kjøpt fra Eyewearbrands.com, dog i vanlige briller. Forskjellen på Riley og O Malley er at Riley ikke er like dyp, dvs ikke like rund, noe som jeg synes er finere og mer moderne. Du kan forsåvidt prøve Oliver People Riley og O Mailey på Ollis Optikk og Krogh Optikk ved Majorstua i Oslo. Krogh Optikk hadde O malley, og Ollis hadde Riley og flere modeller inne forrige gang jeg var der.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...