Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sår på penishodet etter sex

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei folkens :) Jeg mistet jomfrudommen i går, men fikk meg en ganske fin overlaskelse når jeg gikk på badet senere, det var att penishodet var sårt å veldig håvent, å det blødde litt enkelte plasser. Så jeg gjetter meg fram til att jeg må holde meg unna sex og runking til dette har grodd, men hvordan skal jeg holde dette rent så det gror på en best mulig måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gror uansett... IKKE vær for grundig med å vaske - gjør ting værre istedet for bedre... men runking bør du nok ligge unna :)

og forresten... GRATULERER!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Takker for svaret :) Det har allerede grodd ganske bra å hevelsen gikk ned etter en god natts søvn så kølla er vell normal etter en ukes tid nå :)

Skrevet

Er nok mest sannsynleg ikkje AIDS ;) Men altso, om du veit at dama var ei løs tøs (No offence om det er kjæresten din eller noko :) ) Men som sagt, om du veit ho har lege litt rundt, så skadar det ikkje å sjekke seg!

Har fått sår eg også før, det gror fort! :)

Skrevet

Så sårt kukhode er det samme for folk som at man har aids??

Altså, man får ikke sår av aids, men man kan smittes via åpne sår.

Når vi snakker om folk som tydelig ikke er for vandret i den seksuelle verden tror jeg aids er en av de tingene som trådstarter kan ta det mest rolig med.

Sier ikke det skader seg å sjekke seg i ny og ned i samband med bytte av partner, men at sår alene skulle tilsi man har aids må man lenger ut på landet med :)

Skrevet

Gikk litt hardt for seg med meg og dama i påska, og jeg fikk da små sår på forhuden.. De gikk faen ikke vekk før sist uke :O

Men det har kanskje noe med at jeg aldri klarer å slutte å ronke i det heletatt :p

Skrevet (endret)

Om dama også var jomrfu sier vel svaret seg der.

Hun har nok vært nervøs og dermed ikke blitt fuktig nok der nede til at dere unngår friksjonen.

Viktig at du som gutt nå ikke bare pumper på fortest mulig, men at du og dama tar dere tid til å blir kjent med hva som føles godt for dere begge, slik at sår o.l lignende unngås stort sett i fremtiden ;)

Endret av archongamer
Skrevet (endret)

Typisk å bli sår etter første gangen, siden litt smerte ikke klarer å overgå alle dem andre følelsene man har i kroppen og huet som stress, glede, lettelse, bevegelsesfokus, nervøsitet, osv

Du kan faktisk ha sex før det er grodd om dere ikke klarer å holde dere. Bare husk å bruk gummi isåfall og vask ordentlig før og etter. Ikke veldig lurt å gi segselv infeksjon pga diverse væsker

Endret av Demantios
Gjest Ronky_V
Skrevet

Prøv og runk 5 ganger på rad og se hvor sår du blir. (snakker av erfaring, var sårene som gjorde at jeg ble følsom nok til å greie det for 4. og 5. gang :p) MEN ikke å anbefales!!

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...