Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

What do you think? min sambo han har veninner


Gjest Guest_Gjest__*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Gjest__*

Hei! Jeg har vart ihop med min kjæreste (sambo) i over 1 år. Det har visat sig med tiden att han har veninner som han gärna vill träffa, ofta och regelbundet. De går på cafe (en og en) och spriser middag på restauranger, och bjuder varandra på detta. Dessutom mejlar dem till varandra och uppdaterar varandra om vad som skjer i deras liv (vilket enligt honom händer ganska ofta, ca varannan vecka).

Jag har väldigt svårt för detta, speciellt när allt framstår som ett mysterium för mig ( han sletter till exemple sms som han sender till henne). Jag känner att det har gått utöver mig, jag har nästan slutat stola på han och har svårt att tro på vad han säger om henne. Jag har pratat med honom om det flera gger. Det känns ju fel att be han sluta träffa henne, men i alla fall dra ner på det. Vi har i princip bårkat om det hela tiden på siståne, och det har påverkat vårt förhållande väldigt negativt. Han vet att jag inte liker att han träffar sina veninner (speciellt en av dem), och ändå fortsätter han att göra det, trots allt. Han har sagt att han inte ger ger upp sina venner ( veninner alltså).

 

Vad tror dere om det hela helt ärligt? ? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hejsa,

 

Vet du hvor lenge de har vært venner? Har de en "fortid" med et forhold, flørt?

 

 

Jeg mener at ens partner har rett til å ha venner uavhengig av kjønn. Men hvis partneren din er oftere på middag med en annen venninne enn deg ville jeg kanskje blitt usikker på intensjonene selv. Det er også forskjell på å ha mange veninner og omgås de normalt, enn å ha et intenst forhold til EN venninne.

Lenke til kommentar
Gjest gjest den med sambo ..
Hejsa,

 

Vet du hvor lenge de har vært venner? Har de en "fortid" med et forhold, flørt?

 

 

Jeg mener at ens partner har rett til å ha venner uavhengig av kjønn. Men hvis partneren din er oftere på middag med en annen venninne enn deg ville jeg kanskje blitt usikker på intensjonene selv. Det er også forskjell på å ha mange veninner og omgås de normalt, enn å ha et intenst forhold til EN venninne.

 

 

________________> De studerade samman i ca 5 år, Vad är oftare på middag? anses en gång i måand som ofta..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...