Gå til innhold

Billigst Dualshock 3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående computercity bør du ikke bry deg om frakten. Du kan jo dra til computer city rett ved alnabru og få den får 449 kr. Har en kompiss som jobber der, så jeg kan få litt rabatt :D

 

Edit: Ser nå at dne linken kris ga deg var feil. Dualshock 3 koster 499 på computercity.

Endret av Deathshoot
Lenke til kommentar
Angående computercity bør du ikke bry deg om frakten. Du kan jo dra til computer city rett ved alnabru og få den får 449 kr. Har en kompiss som jobber der, så jeg kan få litt rabatt :D

 

Edit: Ser nå at dne linken kris ga deg var feil. Dualshock 3 koster 499 på computercity.

 

Jeg som bor i Stavanger drar ikke helt til Alnabru bare for en DS3 :p

Computer City finnes ikke i Stavanger...

 

Men hvor mye må jeg betale til sammen hvis kontrollen blir stoppet i tollen?

Lenke til kommentar
362 kr * 1,25 + 107 = 559,50kr.

 

Ok takk! =)

 

Tror det er verdt forsøket da :p Egentlig taper jeg ikke noe særlig på det om den blir stoppet i tollen. Går jeg ut til butikkene her i området ligger alle på 599,- og den billigste plassen (norske nettbutikker) er vel den du viste meg Kris? Så hvis varen blir stoppet betaler jeg bare 60,- mer egentlig :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk kontrolleren i går. Tok altså 9-10 dager totalt fra jeg la inn bestilling til jeg mottok den. Virker som en seriøs sjappe. Godt og bra innpakket. Ingen fortollingsgebyr og moms (som nevnt tidligere i tråden) :)

 

Edit: 370 spenn for original Sony Dualshock 3 Sixaxis kontroller med andre ord.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...