Gå til innhold

msn messenger, hvordan vet den emailen min ?


Anbefalte innlegg

Okey vet hva noen kanskje tenker først men her er saken. Jeg har ikke brukt msn msg på år og dag, og side den tid så har jeg hatt mer enn bare en formatering! og allikevel nå når jeg innstalerte msn messenger så står den gamle email adressen min ferdig utfylt hvor jeg skal logge inn ??!! Hvordan er det mulig ?

Endret av AllColor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey intressant, men jeg har faktisk ikke brukt hotmail, men jeg tenker og graver i hukomelsen om jeg kan a oppgitt emailen til noe annet som msg henter fra. Jeg har prøvd og avinstalere msg og alt jeg tenkte kanskje kunne være relatert som netframework og mange andre. Fikk også svar fra windows live msg support idag og de sa at den ikke skulle vite det hvis pc'en var reformatert, hehe og så unlot de jo selvfælgelig og svare på 90& av alle de andre spm mine jeg stilte.

 

 

Men nå var det på tide med en reformatering uansett så får vi se da, litt ekstra tungvint bare siden jeg da må innstalere vista igjen bare for og laste ned og installere windows 7 rett etterpå.

Lenke til kommentar

Tar jeg ikke feil blir denne informasjonen t.eks på XP lagret under C:\Documents and Settings\bruker\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Messenger eller tilsvarende. Tilsvarende er det nok på vista og win7

 

Så har du flere disker eller partisjoner og har flyttet min dokumenter til en av disse er det ikke umulig at dataen blir lagret der.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Vil jo tippe at ip-adressen leses, i kombinasjon med f.eks cookies og lignende.

Kan vel helelr ikke se bort fra at f.eks s/n til win leses?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...