Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Norsk Eksamen 2009 - 10'ende trinn - Skulle bare være morsom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi som skal opp i norsk sitter på datarommet nå og diskuterer litt, så kom det med musikk opp....

 

Noen som vet om det står i eksamensreglementet at vi ikke har lov til å høre på musikk? :p

 

 

Det er selvfølgelig ikke lov å høre på mp3 eller lignende!

 

YEAH! jeg snakket md Læreren min han sa vi får oppgavene i løpet av dagen :D

 

Det er umulig, læreren får ikke oppgavene før i morgen han heller. Ingen har tilgang til dem. Er du sikker?

 

 

Selvfølgelig lyver han..

Lenke til kommentar
Det skader vel ingen om man hører på musikk med ørepropper?

 

Men skal alle ha eksamen samme dag? Fredag - Sakprosa, bokmål. Mandag - Skjønnlitterær, nynorsk.

 

Kukpan: Du har innmari fritids må jeg innrømme.

 

Da kan man jo spille inn hele stilen å legge den inn på mp3en da... Det går ikke ;)

Lenke til kommentar

Det er egentlig fullt mulig for man trenger ikke å få oppgavene fra lærerene i det hele tatt, oppgavene på vår skole er låst inni en safe som "eksamen ansvarlige" kan låse opp, så han kan bare hente disse oppgavene.

 

Edit: Men det ville kunne bli oppdaget hvis ikke eksamens vakta(ene) er med på det for oppgavene er forseglet i en konvolutt som ikke skal åpnes før eksamens dag.

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar
Det skader vel ingen om man hører på musikk med ørepropper?

 

Men skal alle ha eksamen samme dag? Fredag - Sakprosa, bokmål. Mandag - Skjønnlitterær, nynorsk.

 

Kukpan: Du har innmari fritids må jeg innrømme.

 

 

Ja, alle skal ha det samme dag. Det er vel selfølgelig fordi at hvis ikke så kan noen muligens få vite på innholdet på eksamen og jukse..?

Lenke til kommentar
Vi som skal opp i norsk sitter på datarommet nå og diskuterer litt, så kom det med musikk opp....

 

Noen som vet om det står i eksamensreglementet at vi ikke har lov til å høre på musikk? :p

 

 

Det er selvfølgelig ikke lov å høre på mp3 eller lignende!

 

YEAH! jeg snakket md Læreren min han sa vi får oppgavene i løpet av dagen :D

 

Det er umulig, læreren får ikke oppgavene før i morgen han heller. Ingen har tilgang til dem. Er du sikker?

 

 

Selvfølgelig lyver han..

 

*Vi snakket md lærerene og de har oppgavene på skolen Så jeg vet ikke helt :/ når vi får dem;p

Lenke til kommentar
Det skader vel ingen om man hører på musikk med ørepropper?

 

Men skal alle ha eksamen samme dag? Fredag - Sakprosa, bokmål. Mandag - Skjønnlitterær, nynorsk.

 

Kukpan: Du har innmari fritids må jeg innrømme.

 

Da kan man jo spille inn hele stilen å legge den inn på mp3en da... Det går ikke ;)

 

Vi kan jo ha med hva vi vil da! Alle hjelpemidler er tillat, untatt kommuniser bare midler og mp3 spillere. Kan ta med artikkler og alt mulig. På skolen vår har lærerne skrivd ut alt på info siden og lagd hefter og gitt det til oss. Jeg tar med norsk boka stapp full av regler og artikkel tips. :D

Lenke til kommentar
Vi som skal opp i norsk sitter på datarommet nå og diskuterer litt, så kom det med musikk opp....

 

Noen som vet om det står i eksamensreglementet at vi ikke har lov til å høre på musikk? :p

 

 

Det er selvfølgelig ikke lov å høre på mp3 eller lignende!

 

YEAH! jeg snakket md Læreren min han sa vi får oppgavene i løpet av dagen :D

 

Det er umulig, læreren får ikke oppgavene før i morgen han heller. Ingen har tilgang til dem. Er du sikker?

 

 

Selvfølgelig lyver han..

 

*Vi snakket md lærerene og de har oppgavene på skolen Så jeg vet ikke helt :/ når vi får dem;p

 

 

Lol, hvis lærern deres gir dere oppgavene i dag, vedder jeg på at hun/han får sparken ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...