Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst]Kjemi 2 prøve i morgen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen i klubben. Sitter nå med del1 av eksempeloppgavene fra 2009 (som går til Helv...)

Etter jeg har jobbet meg gjennom disse så tenker jeg å ta flervalgsoppgavene på lokus.no.

 

Jeg forbereder meg hovedsaklig mht. del1, som kommer til å bestå av flervalgsoppgaver for vår del i alle fal. Så skal jeg se litt på påvisningsreaksjoner før jeg tar kvelden. Så er det vel bare å håpe på det beste! :)

 

Ellers så er det vel fint lite man kan gjøre for å forberede seg til en Kjemi 2 tentamen. Det hele går på i hvor stor grad du har forstått prinsippene og hvor godt du kan bruke kunnskapene dine. Vil anbefale deg å lese spørsmålene nøye og tenke nøye over hva de egentlig spør etter, her har i alle fal jeg mye å hente.

 

Lykke til i morgen! :)

Lenke til kommentar

Jeg tok kjemi 1 høst-terminen, og det gikk kjempebra.

Fortsatte med kjemi 2 nå i vår-semestret, men har aldri klart å henge med, har ligget på litt under middels. Jeg blir redd når jeg ser en reaksjonsligning,

men jeg er jo ikke dum, tror bare jeg har regne/kjemi-angst. Har bare tatt grunnkursmatte, og jeg tror hele tiden det er vanskeligere en det egentlig er.

 

Men det får gå som det går :)

Lenke til kommentar
Lykke til, håper det går bra! :new_woot:

 

TAkk :)

 

Regningen i kjemi 2 er da ikke noe mer utfordrende enn den fra kjemi 1?

Går nok bra skal du se :)

 

Det gikk sånn passe.

 

Hvordan gikk det med deg? :)

 

Har kjemi 1 og vil ikke si at det er spesielt vanskelig, gleder meg til kjemi 2 neste år! :)

 

Kjemi 2 er mye regning, men det har sin sjarm. Det er mange spennede forsøk:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...