Holtemann Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 og motsatt. Noen numre/leverandører ringer/sender sms med +47 foran, og noen gjør det foruten, visstnok. Det som er rart er da at om jeg har lagret et nummer med +47 foran, og sender en sms og vedkommende svarer på denne og nettverket sender sms uten prefix kjenner ikke mobilen igjen det lagrede nummeret (Med prefix) og viser da bare nummeret, ikke kontakten. Scenario: Jeg har lagret Jon på 99999999 (Uten +47) foran. Han sender meg en sms, som dukker opp fra +4799999999 Kun nummeret vises, ikke kontakten (Jon) fordi 99999999 ikke er det samme nummeret som +4799999999 Noen som har vært borti dette, eller vet om løsninger?
genser Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Det samme gjelder iPhone om man bruker Tele2, da Tele2-sim oppfattes som utenlandske sim kan enkelte mobiler ha problemer med å tolke nummere om de ikke er lagret med +47. Har du Tele2?
Holtemann Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Skrevet 6. mai 2009 Nei, Onecall.. Kan ha noe med at de bruker Network NOrway der de har dekning og Telenor utenfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå