halvorls2 Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Hei! Ble banna fre TV2 serverene idag pga. 1 teamkill. Snakka med dem og de sa jeg hadde 4 og banna meg til september, hva gjør jeg Hilsen Halvor.
Eirik Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Du forklarer dem situasjonen, og dersom de ikke viser noen nåde, så må du finne deg en annen server
halvorls2 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Skrevet 4. mai 2009 Du forklarer dem situasjonen, og dersom de ikke viser noen nåde, så må du finne deg en annen server De viser ikke nåde, altså 2 TK = 4 Månders ban ? Har de ikke en regel om at det er maks 1 månede ban? Halvor
lassaron-jon Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Eg brukte å henge på Tv2 sine servera for eit par år tilbake. Eg banna ein del folk der og med å bruke battlerecorder etc. Du får ikkje 4Mnd Ban for 1 team kill. Du må ha blitt banna ein del ganger før.
treeHugger123 Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 (endret) høh høh høh... Det er for dumt folkens. Jeg har vært bannet fra Tv2 i ca et halvår nå. Det var for 1 TK. JA! 1 TK... jeg tror det var admin jeg skjøt, men herregud. TV2 er LAMO!!!! Endret 7. mai 2009 av yngvenot
Karlson Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Husker det var noe kødd når jeg spilte på TV2s servere. Etter én newbie-tk ble jeg truet med permban(fikk 2 uker), og jeg ble blant annet banna for å punishe en fyr som tk-et meg på helipaden. + et par ganger uten å ha gjort noen ting som helst. Virker ikke alltid som de er så bra organisert, men det er jo likevel de beste serverne å spille på.
Karlson Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Tok det opp der. Problemet var at admins ikke gadd å se gjennom rec-filen, da hadde de sett at jeg aldri skulle vært banna. Det som skjedde var at det stod masse folk på helipaden, så er det en jævel som skyter meg i hodet. Ett sekund senere kommer helien, og en eller annen admin trodde jeg ble drept av å stå under det eller noe. Så når jeg punishet ble jeg bannet, og siden ingen gadd å se på recfil skjedde ingenting, fikk bare kjeft egentlig. Men jeg har sluttet å spille BF2, så det går egentlig greit
Leakim Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Jeg ble også banna fra TV2 engang xP Gud vet hvorfor.. Kan ikke huske at jeg gjorde noe galt. Anyway. Det finnes en hel haug med andre servere der ute ^^ Så hvorfor bare henge på TV2s? TBH er de ikke så bra. Admin-folka kjører jo Stalin-regime x)
Argument Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Jeg er admin på TV2 servere. Dere som sier at dere er bannet i flere mnd for 1 teamkill har nok en lengere historie Men som lassaron-jon skriver: http://battle.no/?section=klagemuren Klag heller der enn å lage en tråd om det på diskusjon.no
halvorls2 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Skrevet 18. mai 2009 Jeg er admin på TV2 servere. Dere som sier at dere er bannet i flere mnd for 1 teamkill har nok en lengere historie Men som lassaron-jon skriver: http://battle.no/?section=klagemuren Klag heller der enn å lage en tråd om det på diskusjon.no Hva er vitsen med det? Dere admin gidder jo ikke svare ordentlig dere skriver bare SPAM! Årøvde men de gadd ikke unbanne meg. TV2 serverene er ræva!!!
Eirik Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 (endret) Halvor, tror ikke du legger inn den beste søknaden for å bli unbanna akkurat nå Dessuten, hvorfor vil du så sårt tilbake hvis.. TV2 serverene er ræva!!! ? Endret 18. mai 2009 av Wikipedersen
Valkyria Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 TV2 serverene er ræva!!! i så fall har du jo ingenting å tape på å bli bannet
Argument Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 (endret) Jeg er admin på TV2 servere. Dere som sier at dere er bannet i flere mnd for 1 teamkill har nok en lengere historie Men som lassaron-jon skriver: http://battle.no/?section=klagemuren Klag heller der enn å lage en tråd om det på diskusjon.no Hva er vitsen med det? Dere admin gidder jo ikke svare ordentlig dere skriver bare SPAM! Årøvde men de gadd ikke unbanne meg. TV2 serverene er ræva!!! Tv2-servere vil ikke ha spillere som dreper lagkamereter. Så dette straffes selvfølgelig deretter. Men som du sier, så kan du komme tilbake i september - kanskje du har lært da? Du sier at admin i klagemuren bare skriver spam og ikke "gidder" å unbanne deg? Javel? Kanskje du kan skrive ditt ingame nick her, så jeg kan skjekke historien din? Men hvis du har en slik holdning, så er vel dette en vinn-vinn situasjon. Du synes TV2 serverene er ræva - TV2 serverene følger regler. Edit: Fant deg i klagemuren. Fant også ut at du er blitt permanent bannet, men du er kanskje heldig om et halvt års tid Admin har jo gitt mange gode svar, du fikk til og med en PM, men du skrev så mange ganger at du ble advart for spam til slutt... Endret 20. mai 2009 av Argument
Eirik Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Hele saken er ingen andre enn trådstarters skyld Finn deg en annen server. Det virker ikke som du var spesielt opptatt av å løse saken heller.
Korka Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Spill på Gotland serverene. Admins er bedre der, og det er mange noobs
treeHugger123 Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Spill på Gotland serverene. Admins er bedre der, og det er mange noobs Jeg vil si at Gotland er mye mye mye bedre enn Tv2... Der er det ihvertfall ikke admins som banner for 1 tk... Og nei! det er ikke fler "noobs" på gotland enn det er på Tv2.
Hunterz Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Vil si at det er like mange "noobs" på både TV2 og Gotland, men så er det jo heldigvis mange erfarne spillere på begge også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå