magnusgb Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hei! Skal bygge en PC. Her er oppsettet mitt budsjettet er på 10000,- men IKKE mer! Har tenkt å kjøpe alt fra Amentio, MPX eller Datakjeden. Kan jeg dra på Datakjeden (butikken) for å kjøpe tingene? Vil disse komponetene fungere sammen? Endret 4. mai 2009 av magnusgb
celidog Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Alt passer fint sammen. Har aldri hatt Antec Three houndred, men vil tro at det vil bli trangt for et system som du skal få. Du har ikke tenkt på Antec 900 til noen få hundre lapper til? Skjermen er meget positiv på min side, jeg liker den skjermen. God farge, god kontrast. Alt i sammen ser veldig bra ut.
magnusgb Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Skrevet 4. mai 2009 (endret) TUSEN TAKK FOR RASKT SVAR! Jeg trodde faktisk at jeg hadde skiftet kabinett, men nå har jeg i hvertfall gjort det! :):):) EDIT: Har fortsatt spørsmålet: Kan jeg kjøpe alt i butikken (Datakjeden)? Endret 4. mai 2009 av magnusgb
El Pistolero Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Tror det går fint med Three Hundred. Hadde jeg fått valgt på nytt i dag hadde jeg gått for antec p182, uten tvil...
magnusgb Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Skrevet 5. mai 2009 aok, men skal se litt på kabinettene og vurdere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå