cola01 Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Når jeg spiller så får jeg "hang-up" på skjermen, det vil si at hele bilde bare henger seg opp. når det blir vanlige igjen (som vaneligvis tar opp til noen sekunder) er jeg død eller at den ikke blir vanelig og jeg må disconnecte fra serveren.... hvis det finnes noen løsning så tar jeg i mot forslag, jeg tror også at det ikke har så mye med internettet å gjør for det går fort på internett og sånn. dette er altså Counter Strike: Source, hvis noen lurer^^
War Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 (endret) Litt mer info om hardware, GPU,PSU,CPU + CPU og GPU temp + HDD RPM. Endret 2. mai 2009 av War
cola01 Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Skrevet 3. mai 2009 kan du gi meg litt nærmere info om hva "CPU,...osv.." er for noe??? har ikke så mye peil på data ^^
cola01 Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Skrevet 3. mai 2009 HVA AV HARDWARE HAR DU? Jeg har Windows Vista med 500 GiG harddisk...xD
Sewero Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Send pc-en inn på rep. du. Virker som du så vidt vet hvor på knappen er.
cola01 Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Skrevet 3. mai 2009 Send pc-en inn på rep. du.Virker som du så vidt vet hvor på knappen er. jeg skjønner ikke hva du mener ass! jeg har dell hvis det var det du lurte på....xD
Sewero Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 HVILKEN DELL DA!? Noe informasjon må vi ha viss du forventer hjelp i fra oss!
cola01 Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Skrevet 3. mai 2009 HVILKEN DELL DA!? Noe informasjon må vi ha viss du forventer hjelp i fra oss! hehe... jeg sitter ikke hjemme med den dataen nå... jeg skriver svaret når jeg kommer hjem da...xD
TG10 Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Enten gir du oss ordentlige spesifikasjoner, eller så lar du være å spørre.
Green_Monster Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 (endret) Tips : Oppdater følgende. Windows/Vista (autoupdate) - Skjermdriver (må du finne i kontroll panalet) - Lyddriver (må du finne i kontroll panelet) Så går du til hjemmesiden til produsenten av skjermdriveren og lyddriveren, laster ned og installerer sneste driveren til begge. Når du spiller: - Avslutt andre programmer som du ikek bruker.. medial player.. photoshop... div. - Frigjør båndbredde.. avslutt ting som bruker nettet.. msn.. x-fire.. nedlasninger.. div. - Skru ned grafikken på spiller, begynn med dynamic shadows, lightning. - Sett oppløsningen i spillet riktig i forhold til skjermen du spiller på. - Pass på å spille på en server med god "ping". En ping er tiden signalet bruker på å komunnisere fra server til din PC. Jo lavere ping desto kjappere vil du kunne se de tingene som skjer på serven i realtime på din skjerm.. Som oftest måli i milli sekunder. Spiller du på en amerikansk server vil du sansynlig ha høyre ping enn hvis du spilelr på en norsk. CPU = Central Prossesing Unit = Prossesoren = "hjernen" i maskinen Endret 3. mai 2009 av Cri
cola01 Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Skrevet 3. mai 2009 Tips : Oppdater følgende. Windows/Vista (autoupdate) - Skjermdriver (må du finne i kontroll panalet) - Lyddriver (må du finne i kontroll panelet) Så går du til hjemmesiden til produsenten av skjermdriveren og lyddriveren, laster ned og installerer sneste driveren til begge. Når du spiller: - Avslutt andre programmer som du ikek bruker.. medial player.. photoshop... div. - Frigjør båndbredde.. avslutt ting som bruker nettet.. msn.. x-fire.. nedlasninger.. div. - Skru ned grafikken på spiller, begynn med dynamic shadows, lightning. - Sett oppløsningen i spillet riktig i forhold til skjermen du spiller på. CPU = Central Prossesing Unit = Prossesoren = "hjernen" i maskinen oookey. men kan jeg ikke skrive litt mer om dataen min når jeg kommer hjem til den...? i kveld...xD
cola01 Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Skrevet 3. mai 2009 her kommer info: det er en HP pavilion AMD Phenom X3 64 Windows Vista
cola01 Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Skrevet 3. mai 2009 ooops litt mer!! er en: HP pavilion a6541 AMD Phenom X3 64
Goranlol Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Trådløst nett? Eg hadde mykje av dei samme problema før, men når eg bytta frå USB-kort til PCI-kort så forsvann alle problema.
cola01 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Skrevet 12. mai 2009 Trådløst nett?Eg hadde mykje av dei samme problema før, men når eg bytta frå USB-kort til PCI-kort så forsvann alle problema. ya! har trådløst....xD er det ille eller?
Goranlol Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Eg spiller i kjelleren av huset og den trådløse routeren står på loftet, har ikkje hatt dei samma problema etter at eg bytta til eit skikkelig trådløst nettverkskort.
cola01 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Skrevet 12. mai 2009 Eg spiller i kjelleren av huset og den trådløse routeren står på loftet, har ikkje hatt dei samma problema etter at eg bytta til eit skikkelig trådløst nettverkskort. gidder du å gi tips med en link om hvilken jeg burde kjøpe (nettverkskort)
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Har du vista er det en funksjon som gjør at Vista søker etter nettverk en gang hvert minutt. Du kan prøve å laste ned VAL (Vista anti-lag, google it).
cola01 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Skrevet 16. mai 2009 Har du vista er det en funksjon som gjør at Vista søker etter nettverk en gang hvert minutt. Du kan prøve å laste ned VAL (Vista anti-lag, google it). det er liksom litt sånn hangup uten trådløst au......(internett ledning) skjønner ingenting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå