Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Angel eyes eller andre tips om enkle ting å gjøre for å "style" bilen litt?


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Først og fremst; er utrolig nybegynner når det gjelder bil. 18 år, hatt lappen i 3 uker idag, så beklager hvis jeg virker håpløst uvitende.

 

Hadde lyst til å kjøre noe enkelt med bilen for å få den til å se litt "tøffere" ut :)

Noen tips om hva jeg kan gjøre med bilen da?

Bilde av bilen:

http://www.home.no/gromit190/bil/img/Bilde005.jpg

 

Så på disse:

http://www.biltema.no/products/product.asp...;iItemId=136429

Går det an å sette disse inn i frontlyktene på min Toyota Corolla 96modell 1.3?

Lyktene på bilen:

http://www.home.no/gromit190/bil/img/Bilde006.jpg

 

Tips? Kommentarer?

 

 

Mvh

Birger :)

 

EDIT: Leser at disse angel eyes er til europeiske modeller =/

Endret av gromit190
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SteffenMA: Det kunne blitt litt kult, tror jeg skal bestille slike :) Var nettop en slik side jeg var ute etter

 

Daily-Drifter: Takk for tipsene. Sotinga tror jeg lar være på. De dekkene jeg har på nå ser ganske bra ut. Tror ikke jeg vil senke bilen (ganske mange humper på vei til jobb og sånn. Heller litt for høyt enn litt for lavt). Men en spiller blir det etterhvert :D dvs. spilleren som står i er ganske fet, kjøper vel en sub+forsterker etterhvert :)

Lenke til kommentar

Å sette på alt av slikt dill dall er bare dumt på en sånn bil. Vil du at bilen skal se bedre ut, er det bare pene felger, senk, nye frontlykter, polering og polerte endestusser som gjør seg på en slik bil.

 

Edit: Angel eyes er til BMW! Ser bare latterlig ut på andre biler.

Endret av Akse
Lenke til kommentar

kommer helt an på hvor bra du skal ha det og hvor mye jobb som er med karosseriet, samt om lakkerer må demontere og maskere eller om du gjør det selv... mellom 5 og 40 000 vil jeg si hehe..

 

edit: og skal du bytte farge så det må lakkeres i motorrom inni dører osv eller skal det bare lakkes utapå, hvor dyr lakk du skal ha og hvor mye klarlakk som skal brukes osv påvirker også prisen selvfølgelig.

Det lureste er å vise bilen til et verksted og si hva du ønsker ift resultat så får du nok et overslag på jobben.

 

mitt råd er å bare gjøre lakken som allerede er så bra som mulig og spare penga til neste bil som jeg skrev over her...

 

lykke til :)

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Blank, rød bil er fett. Drit i å tenke på lakkering, det er dyrt og kun sløsing med penger.

 

Legg heller litt penger i litt kjærlighet til lakken du allerede har, så kommer den til å bli blank og fin. Om du er interessert i det, så kan du ta turen innom den store bilpleietråden som du finner under bilpleiekategorien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...