Ajaco Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 (endret) Kan sende deg en scroll jeg, NP. Når slutta du? Det er en del nytt, men wow er fortsatt slik det var før. Jeg triver med Wotlk like mye som med TBC og Vanilla wow. Selv om pvp biten er litt laber for øyeblikket, for å være ærlig. Men det store major nå er vel Ulduar patchen, en patch med ett helt nytt endgame raid. Her har de også lagt til "hardmode", det er sånn som på sarthation, at du kan gjøre samme bossen, både på normal og heroic difficulty, men gjøre det på "hard mode". Da vil du få bedre loot, og achievements, kanskje en tittel også. Uten om det, er det ikke sånn alt for mye som har skjedd. Wintergrasp er jo oppe og går, det er world pvp med en liten tvist. Selv tror jeg du ville likt å starte igjen, det skader ikke å dinge de 2 siste levelene og se hvordan du liker det. Angående paladins, DKs og rogues. De er ikke like OP som før. Paladins og DK's fikk seg en smell i Ulduar patchen, og rogues har vel aldri vært spessielt OP, etter min mening. Spillet er ganske balansert om dagen. Endret 1. mai 2009 av Ajaco
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Kan sende deg en scroll om du vil, men er ikke så oppdatert når det kommer til alt dette med klasser osv. Spørs også på om du mener PvP eller PvE.
Bear^ Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 DKs har fått seg en liten smell i PvP sammenheng men i PvE sammenheng er de like sterk som før. Vil ikke si de er OP dog i PvE sammenheng. I PvP sammenheng quoter jeg bare hva jeg har hørt, driver ikke med PvP så det skal jeg ikke si med 100% sikkerhet. Paladins har vel aldri vært spesielt OP men nå i det siste har de kommet litt mer frem og blitt mer bruk for. I PvE sammenheng er de nå blitt rimelig grei å ha med seg både som tank, healer og DPS. Selvfølgelig avhengig av gear. Rogues har fått seg en liten knekk PvE messig og er ikke like "domminerende" DPS messig som de engang var. Er blitt mer åpent i racet og mer gear avhengig enn ability avhengig. En godt gearet rogue kan med letthet overgå andre klasser men en dårlig gearet rogue blir raskt dårligere. Alt i alt synes jeg det er slik sett balansert i dag, men dog litt vel mange DKs der ute. Kunne godt vært litt mer variasjon i tankbildet, er faktisk lenge siden jeg healet for en druide tank (eneste er MTen i guilden vår som er druid). Men er veldig mange DKs jeg har healet for, veldig mange.
Ajaco Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Veldig enig det Bear skriver her. Stort sett balansert, men litt for mange som rolla DK, etter min mening. Men jeg tenkte også det kunne nevnes at arena-systemet er helt annerledes nå. Når man lager teams, starter man på 0 rating. I starten vil man vinne masse rating per match, og tape ingenting/svært lite. Etterhvert som man stiger, og nærmer seg 1500 rating, vil det bli mer som før. Noe som heter hidden rating har også blitt introdusert, dette er nesten som en personal rating, men som følger deg overalt, uansett teams. Hvilke andre teams du møter, er basert på hidden rating. Man kan ikke sjekke hva sin egen hidden rating er, da den er hidden ;p
gjgjgjtytyty Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Skrevet 1. mai 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt
Ajaco Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Ja ok, PvE biten synes jeg er veldig bra nå i Wotlk faktisk, spessielt Ulduar. Endelig noe som faktisk er ganske utfordrende, selv om de nerfa ulduar nå på onsdag.
Litraphy Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Ja ok, PvE biten synes jeg er veldig bra nå i Wotlk faktisk, spessielt Ulduar. Endelig noe som faktisk er ganske utfordrende, selv om de nerfa ulduar nå på onsdag. Hvis du tenker på "•The mob packs in the XT-002 Deconstructor encounter can now be engaged separately and are no longer linked.", så er vel det egentlig bare en ganske god forandring. Ser ikke på det som en stor nerf akkurat.
Litraphy Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Var forøvrig noen få små nerf ja, men så gjorde dem samtidig hardmodes enda vanskeligere. Dette fører til 2 ting; det blir lettere for alle å kunne komme seg til Ulduar, men også at de som vil ha en utfordring virkelig får en enorm utfordring. Ulduar 10-Man Ignis - Scorch now inflicts 3770 to 4230 damage. (Down from 4713 to 5287) Ulduar 25-Man Ignis - Scorch now inflicts 6032 to 6768 damage. (Down from 7540 to 8460) Thorim - Lightning Charge now inflicts 17344 to 20156 damage. (Up from 13875 to 16125) Thorim - Chain Lightning now inflicts 4625 to 5375 damage. (Up from 3700 to 4300) Ulduar Hard Modes Flame Leviathan - Tower of Frost now increases health by 50%. (Up from 25%) Flame Leviathan - Tower of Storms now increases health by 50%. (Up from 25%) Flame Leviathan - Tower of Flames now increases health by 50%. (Up from 25%) Thorim - Sif's Frostbolt Volley now inflicts 11250 to 13750 damage. (Up from 9000 to 11000) Thorim - Sif's Frost Nova now inflicts 14138 to 15862 damage. (Up from 9425 to 10575) XT-002 Deconstructor - Heartbreak now increases damage by 35% (Up from 30%) and health by 45% (Up from 40%)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå