Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen la ut Nod32 free trail på dette forumet.

Jeg lastet det ned og scannet og fant 2 farlige filer ingen andre hadde funnet.

Slettet disse.

 

Etter restart av pcen logger vista på som vanlig men jeg kan ikke trykke på noe, musa fungerer og flyting over iconene merker dem som vanlig men de kan ikke dobbeltklikkes.

Restarter 20 ganger til samme feilen.

 

Restarter en gang til og trykker ikke passord, venter 5 min før jeg skal skrive det inn og da får jeg ikke trykket enter.

Ser mange skrive om det samme og alle bruker Nod32.

 

Er dette et drittprogram? Jeg fikk slettet det etter 23 pålogginger og nå fungerer pcen utmerket.

------------------

Så la jeg det inn på Win 7 på en annen pc, da begynnte den å få de samme problemene.

Etter jeg onlinescannet nyinstallen av win 7 7100 fant jeg virus, eneste jeg hadde lastet ned var Nod32 og viruset lå i Downloads.

Dette var lastet ned fra hjemmesiden dems.

Er det er drittprogram?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det ikke sikkert at det var det som var problemet, pcen funker bare utmerket uten.

 

Etter å ha lagt inn flere Nods på flere pcer ser jeg at filene har forskjellig størrelse, og grafisk brukergrensesnitt.

Kanskje det er fake nods der ute.

 

En annen ting, superantispyware software kom med en popup i går, last ned update så du kan drepe conflicter C.

Litt merkelig da denne softwaren ikke reklamerer for sine updates tilvanlig.

Kanskje det er conflicter C jeg har siden jeg har trøbbel med å logge inn, skurrer bare litt med at det fingerer fint nå uten Nod32.

Endret av War
Lenke til kommentar

Det er ikke noe smart og legge inn et antivirus for og fjerne malware som er kommet inn.

 

Har man et installert skal alltid det fjernes først,eller kan det bli konflikt og skape de problemer du hadde.

Vet ikke om du fjenet det du hadde installert først?

 

Du Veiledningen som kan følges,er det vansklig maleware får man hjelp til og fjerne det når loggene postes.

 

Selv om man ikke vil poste logger er Veiledningen og anbefale istendfor og bruke masse programmer som ikke virker.

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar

Bruker kun de programmene norbat og HW forumet har testet og anbefaler inntil i går da Nod32 var anbefalt her inne og jeg kun skulle teste for å så slette trailen.

 

La inn samme filen på en laptop nå for å sjekke litt mer, pcen bootet opp men den henger seg og jeg kunne heller ikke her slette filene i sikkerhetsmodus. Kun slette enkelte filer og rename andre ødela strukturen så pcen ville bote opp og inn så det kunne slettes.

 

Aldri mer Nod32 her i huset, så det kom på en 35plass over slike programmer i en test.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...