Gå til innhold

Nokia 6700 Classic (Folkemobilen)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har advart mot MPX før, og bruker dette som et strålende eksempel igjen. Denne gangen kan det dog hende at skylden ligger hos underleverandøren til MPX, og at det denne gangen ikke bevisst er MPX som forsøker å lure kunden.

 

Hvis det viser seg at de faktisk har den på fjernlager så skal jeg spise noe vondt, men vet ikke om jeg orker å spise hatten min.

Lenke til kommentar
Som sagt er det fortsatt en stund til 6700 Classic kommer på lager.

 

6303 ser ut til å ha knapper som passer mine premisser.

Selv om knappene på 6700 Classic ikke står ut er jeg helt sikker på at den har gode og store taster. Nokia vet hvor viktig det er på en slik mobil.

 

Joda, knappene er sikkert gode de. Jeg har Nokia XpressMusic 5310 fra før (som har de beste knappene jeg noen gang har brukt) og en Nokia N79. N79-knappene liker jeg ikke fordi de er helt flate og det er lett for å trykke feil. På bildet ser knappene på 6700 relativt like ut som på N79. Jeg må derfor vente til modellen kommer i butikken så jeg får testet de ut.

Lenke til kommentar

Gode nyheter angående 6700 Classic. Telefonen har blitt fremskyndet og kommer i Nokia Flagship Store i Storbritannia 19. juni. Den skal bli bredt tilgjengelig i Storbritannia med ulike operatører og i de fleste butikker 26. juni.

 

Så, forhåpentligvis tidlig juli i Norge, da :)

 

Enda en positiv nyhet er at grossist nå også lister Chrome-versjonen. Det vil si at det ikke nødvendigvis er den kjedelige svarte som kommer først. Flott :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da er jeg blitt den lykkelige eier av en Nokia 6700 i blank lekker krom.

Bare å spørre om noen lurer på noe.

 

edit: @mandela, mobilen har faktisk egen ladeplugg. Har ikke prøvd å lade via micro-usb, men antar at det da ikke går.

edit2: Den lader visst via datakabelen (MicroUSB), så antar den kan lade via både vanlig eldre Nokia 2mm-plugg samt MicroUSB :) Valgfrihet er jo alltids kjekt.

Endret av genser
Lenke til kommentar

genser:

 

Mulig det er litt tidlig enda og spørre om dette, men jeg lurer litt på hvordan den holder seg med tanke på riper og sånt. Dummy telefonen jeg har hatt liggende her i et par ukers tid nå, har fått rimlig mye riper, men jeg vet ikke hva de andre som jobber her har gjort med den i mellom tia da..

 

Og gratulerer med ny griselekker telefon :)

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Tja, er nok tidlig å spørre ja, men det er klart at den vil nok med tiden få litt riper. Sannsynligvis mindre enn vanlige telefoner, men mer synlige.

 

Jeg vil tro det er temmelig nøyaktig som med baksiden av iPod Touch 2gen.

 

Og takk :) For en gangs skyld en Nokia som _ikke_ danker ut konkurrentene på funksjoner-for-penga skalaen, men gud så fin den er..! Blir nok en miniomtale med egne foto etterhvert.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Sorry for å dra opp en gammel tråd, men er bedre enn å starte en ny.

Hvor kan man få tak i den blanke versjonen? Har ikke sett den noen steder. Finner bare den matte chrome, liker det ikke.

Takk:)

 

Amentio har chrome/sølv-utgaven her

 

Komplett har den også i chrome/sølv her

 

Papyrus i Oslo har den her legg merke til prisen de oppgir kr.1908 er ekskl.mva. Prisen man må ut med er i liten skrift i parentes (inkl.mva).

Lenke til kommentar
Sorry for å dra opp en gammel tråd, men er bedre enn å starte en ny.

Hvor kan man få tak i den blanke versjonen? Har ikke sett den noen steder. Finner bare den matte chrome, liker det ikke.

Takk:)

 

Amentio har chrome/sølv-utgaven her

 

Komplett har den også i chrome/sølv her

 

Papyrus i Oslo har den her legg merke til prisen de oppgir kr.1908 er ekskl.mva. Prisen man må ut med er i liten skrift i parentes (inkl.mva).

Ok, takker så mye :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Min samboer kjøpte en 6700C nylig, men oppdaget fort at det var noe galt med skjermen.

 

Flimret veldig på lyse farger, og plutselig klikker skjermen, kommer fram alle slags striper, for å så bli normal igjen.

 

Levert inn til service, kunne fått ny om hun hadde tatt vare på esken..

Nokia krever visst det, men det fikk vi dessverre ikke opplyst om da vi kjøpte telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...