Gå til innhold

Ny tlf som er god på samtale, batteritid og er liten og hendig...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må si meg utrolig uenig med Jada-jada i denne saken. Jeg har selv lest testen på amobil og ble utrolig forundret over hvordan de får så TOTALT annerledes resultat på batteri enn meg og mine kollegaer. Siden vi jobber med salg så ringer vi MYE ila av en dag, og jeg har de siste årene vært nødt til å lade tlf hver natt for å ha nok strøm til neste dag. Nå, med Nokia 6600 slide så går det 3-4 dager mellom hver gang jeg lader og mine kolleger opplever ca det samme. Jeg vil tippe det da er snakk om ca 4-5 timers taletid fordelt over disse dagene, en del sms skriving, fotografering(enig i at kameraet ikke er all verden) og litt for mye Sudoku.. :-) Mao langt fra de resultatene Amobil fikk.

 

Cybervision sier han driter i kamera, super 3g, wifi osv så da er det ingen vits å tenke på det heller.

 

Dessuten har den supergod kvalitet, kjempegode taster, er rask og lydkvaliteten er utrolig bra med den innebygde lydforbedreren.

 

Jeg kan ikke uttale meg om w890i da jeg ikke har prøvd den, og det er sikkert en strålende telefon, men for meg virker 6600 slide som en langt bedre telefon for deg cybervision!

 

Håper nokia lager en 6601(kan kalle den hva de vil egentlig) der de setter høytaleren på forsiden eller siden isteden, da det er håpløst at den sitter under telefonen når den ligger på bordet.

 

Du er ikke uenig med meg...

 

Du er i såfall uenig med amobil og Nokia selv som jeg tar opplysningene fra som oppgir batteretiden på denne telefonen...

 

I grunn veldig rart at du og dine kompiser som alle har samme tlf har så bra batteretid hvis man nå syntes 4-5 timers taletid er bra da?

 

Jeg syntes ikke dette da man kan få det dobble med en annen tlf som er like bra..

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Takker for all hjelp, jeg endte opp med å bestille en Cookie (LG KP500) den så meget grei ut for meg som kun bedriver tlf og sms.

 

Jeg ser at amobil skriver at den har god lyd og batteritid og det er i grunn viktigst for meg.

 

God batteritid? 3,5 timers samtale i GSM nettet... Det er vel noe av det svakeste jeg har sett på nyere telefoner i dag og det samme du har på din gamle. Håper du blir fornøyd da men blir nok skuffet hvis du forventer god batteritid det er 10 timers samtaletid det :p

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
- Er slank og hendig med gode taster.

- Har god batteritid

- God lydkvalitet (samtale)

- Lett å skrive SMS på.

Det er enkelt og greit E55 som er valget for deg. Kommer til sommern. Leit du allerede har bestilt telefon.

 

- Absolutt slank og hendig. No-nonsense design, under centimetern tykk.

- Ny og effektiv metode for fjerning av støy under samtaler. Strålende lydkvalitet.

- Fantastisk batteri. 1500 mAh gir masse masse batteritid.

- Half-qwerty tastatur. En løsning med to bokstaver per tast istedet for 3. Virker veldig effektivt.

 

---

 

Vil forøvrig minne om at SE gjerne oppgir taletid i 2G-nettet som standard, mens Nokia utelukkende oppgir tallene i 3G-nettet som de vanlige tallene. Kan bidra til myten om SE's gode batteritid.

Lenke til kommentar
- Er slank og hendig med gode taster.

- Har god batteritid

- God lydkvalitet (samtale)

- Lett å skrive SMS på.

Det er enkelt og greit E55 som er valget for deg. Kommer til sommern. Leit du allerede har bestilt telefon.

 

- Absolutt slank og hendig. No-nonsense design, under centimetern tykk.

- Ny og effektiv metode for fjerning av støy under samtaler. Strålende lydkvalitet.

- Fantastisk batteri. 1500 mAh gir masse masse batteritid.

- Half-qwerty tastatur. En løsning med to bokstaver per tast istedet for 3. Virker veldig effektivt.

 

---

 

Vil forøvrig minne om at SE gjerne oppgir taletid i 2G-nettet som standard, mens Nokia utelukkende oppgir tallene i 3G-nettet som de vanlige tallene. Kan bidra til myten om SE's gode batteritid.

 

Taletider er hentet fra amobil de har både fra GSM nettet og via 3G som eksempler på alle sine tester dette gjelder både Nokia og Sony E ...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
- Er slank og hendig med gode taster.

- Har god batteritid

- God lydkvalitet (samtale)

- Lett å skrive SMS på.

Det er enkelt og greit E55 som er valget for deg. Kommer til sommern. Leit du allerede har bestilt telefon.

 

- Absolutt slank og hendig. No-nonsense design, under centimetern tykk.

- Ny og effektiv metode for fjerning av støy under samtaler. Strålende lydkvalitet.

- Fantastisk batteri. 1500 mAh gir masse masse batteritid.

- Half-qwerty tastatur. En løsning med to bokstaver per tast istedet for 3. Virker veldig effektivt.

 

---

 

Vil forøvrig minne om at SE gjerne oppgir taletid i 2G-nettet som standard, mens Nokia utelukkende oppgir tallene i 3G-nettet som de vanlige tallene. Kan bidra til myten om SE's gode batteritid.

 

Vel, jeg håper og tror jeg har fått mye for pengene i KP550, det finner jeg ut om et par timer da pakken ankom postkontoret i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...