Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alt for mye sex, ingen kommunikasjon.


Anbefalte innlegg

Jeg skrev tidligere i en tråd om hvordan mine forhold hadde bristet, og fikk beskjed om å utdype det ene punktet.

Punktet låt følgende: 2. Alt for mye sex, og ingen kommunikasjon som førte til at hun var utro.

 

Hele forholdet startet med sex, hvor vi møttes gjennom en felles bekjent og hadde et kort one night stand.

Ettersom jeg var passe klar for et nytt forhold, så tok jeg videre kontakt og vi møttes titt og ofte.

Vi var sjelden sammen med andre, men det virket som vi begge trivdes med slik ting var.

 

Etter ca. 3 månder begynte hun å avlyse avtaler, og heller prioritere andre ting. Hun drev også med håndball, noe som tok mye av tiden hennes.

En helt vanlig lørdag ringte hun meg og sa ordrett: Vi må snakke sammen.. Jeg har gjort noe dumt.

Jeg dro til henne og hun forklarte alt. Hun hadde vært på en annen. En kamerat som hun hadde kjent siden barndommen. Jeg klarte ikke bli sint, men var skuffet til tusen.

Vi satt i 2-3 timer og snakket sammen, hvor halvparten av samtalen vår gikk med til at jeg trøstet henne.

Hun var full av dårlig samvittighet, og klarte såvidt å se meg i øynene.

 

Det endte opp med at jeg tilga henne. Jeg var fortsatt dødsforelsket, og klarte ikke gi slipp på jenta.

Så gikk det to uker. To uker, hvor hodet mitt var sekundet fra å eksplodere. Hun ringte aldri, og det viste seg tilslutt at hun fortsatt gikk bak ryggen min.

Jeg ignorerte alt, og etter 3 uker slo hun opp.

 

Det endret smått på livet mitt, og kommende forhold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilgivelse ja. Know the feeling. Det skal jeg ALDRI gjøre igjen som jeg gjorde i alle fall. Uansett hvor lei seg hun evt. blir skal hun MAX få en sjanse om det ikke var noe alvorlig. Så ditcher jeg henne på stående fot om det skjer en gang til, eller en tilnærmelse. Det kommer mest sannsynlig til å gjøre jævlig vondt selv, men Det er viktig som gutt å gjøre seg kostbar. Jenter liker ikke gutter som BARE er svake og bare tilgir og er snill.

 

Men når du sier at det startet med sex, så... må jeg nesten få si at den enden var en jeg hadde sett for meg. Selv har jeg en regel mot one night stands, så lenge jeg ikke bare er ute etter en "pulevenn". Brukte en måned eller mer før jeg og eksen min ble sammen, og da var følelsene supersterke i et og et halvt år (hun var ung, så hun forandret seg osv. Står i deppetråden.)

Lenke til kommentar
Slik jeg ser det, er det ikke nødvendigvis for mye sex, men mangel på kommunikasjon som er problemet.

 

Ja, det er kan være sant. Men for å snakke litt imot meg selv.. Vi snakket jo en del, men aldri om ting som betydde noe. Mest fordi vi ikke hadde noe å snakke om. Det ble bare tørrprat som ikke førte noen vei, og da var sex en enkel løsning for at forholdet skulle fungere.

Selv i dag, ca 2 år etter episoden, så forvirrer hele situasjonen meg.

Jeg kunne gjort ting anderledes, men jeg datt inn i en rutine som sakte men sikkert "drepte" forholdet vårt.

 

Usj.. Jeg er ordentlig dårlig på å uttrykke meg selv.

Lenke til kommentar
Slik jeg ser det, er det ikke nødvendigvis for mye sex, men mangel på kommunikasjon som er problemet.

 

Ja, det er kan være sant. Men for å snakke litt imot meg selv.. Vi snakket jo en del, men aldri om ting som betydde noe. Mest fordi vi ikke hadde noe å snakke om. Det ble bare tørrprat som ikke førte noen vei, og da var sex en enkel løsning for at forholdet skulle fungere. Selv i dag, ca 2 år etter episoden, så forvirrer hele situasjonen meg.

Jeg kunne gjort ting anderledes, men jeg datt inn i en rutine som sakte men sikkert "drepte" forholdet vårt.

 

Usj.. Jeg er ordentlig dårlig på å uttrykke meg selv.

 

Ah, da kan vi stryke det forrige jeg sa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...