Gå til innhold

Nokia 5800 - dårlig kamera - hvilke alternativ finnes?


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe mobil til min kjære og hun ønsker seg et greit kamera på mobilen. Maksimum 3300 kr, men hvis det finnes noe bra til 1500 kr er det greit også.

 

Jeg har lest at Nokia 5800 har dårlig kamera og så henvises det til andre mobiler som enten er større eller er veldig business. Mulig at det er noe jeg har oversett her.

 

Så litt på Nokia 6600 Fold, men det virket som om kamera der var enda verre.

 

Trenger ikke være Nokia, det er bare en tilfeldighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele N-serien til Nokia har gode kamera og minijack-utgang til hodetelefoner/øreplugger, du kan jo sjekke ut dem.

N79/N85/N82 er vel innenfor budsjettet, tror jeg. :)

 

Har N79 selv og er strålende fornøyd, batteritiden er vanvittig bra, lader maks en gang i uka, og ringer/sms`er moderat.

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Takk for svar. Jeg endte opp med å bestille Nokia 5800 ettersom jeg ikke fant noe bedre alternativ. Håper det fungerer bra.

 

Jeg har N82 og er fornøyd med den, burde vel nevnt det, men hun syntes den var litt stor. I butikken så føltes N82 mye større enn Nokia 5800, men når jeg ser på målene så er den jo like stor omtrent. Jaja - det er ikke noe verre enn å sende den tilbake. Det er jo tanken som teller med en gave. :fun:

Lenke til kommentar
Hvis det er primært til å ta bilder med så er det vel få - om noen kamera på mobil som er gode..

 

5800 er en meget, meget god mobil, jeg liker'n bare mer og mer.

 

Jeg har også bestilt 5800, men forventer ikke at den tar serlig gode bilder...

amobils test av telefonen viser nettopp det : http://www.amobil.no/artikler/nokia_5800_xpressmusic/66763/3

 

Jeg hadde N73 før, den tok veldig gode bilder ja... men nå får jeg wifi og trykkfølsom skjerm i tillegg ! ... Noen som vet om en må ha abbonement for å bruke GPS funksjonen på noika 5800?

Lenke til kommentar
Hvis det er primært til å ta bilder med så er det vel få - om noen kamera på mobil som er gode..

 

5800 er en meget, meget god mobil, jeg liker'n bare mer og mer.

 

Jeg har også bestilt 5800, men forventer ikke at den tar serlig gode bilder...

amobils test av telefonen viser nettopp det : http://www.amobil.no/artikler/nokia_5800_xpressmusic/66763/3

 

Jeg hadde N73 før, den tok veldig gode bilder ja... men nå får jeg wifi og trykkfølsom skjerm i tillegg ! ... Noen som vet om en må ha abbonement for å bruke GPS funksjonen på noika 5800?

 

Vil ikke bruke denne tråden til 5800 spørsmål, de kan du ta opp her. Jeg mener at 5800'n tar like gode bilder som min N73 - men nå har det jo gått en del tid siden den kom på markedet - og folk forventer seg ofte bedre kamera..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...