Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mykje ilag eller lite ilag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

natulig at det blir mindre tid til kompiser når du har dame.. det du må gjøre er å sørge for at tiden du bruker på begge (kompiser og kjæreste) er kvalitetstid. får det beste fra begge verdner, på en måte =) og sørg for at kompisene dine ikke glir fra deg, da får du litt startvansker om det blir slutt med dama.

Lenke til kommentar

Det er ikke værre enn og si til damen din at "Hey, i dag henger er meg gutta" Eller dra henne med kanskje. Hun har da sikkert veninder / ei god veninne hun vil henge litt med også?

 

Jeg følte av og til at 10 timer om dagen med damen i 2-3 uker ble for mye av det gode, og det var godt og ta en fridag :p Selv om det selfølgelig var kos også.

Lenke til kommentar

Jeg er snart 20, dama er 17.

 

Vi har hvert sammen i 1år og 7mnd, forsatt nyforelsket.

 

Vi er sammen hver eneste dag vi har mulighet, om ikke vi jobber forskjellig så i gjennomsnitt 6 dager i uka, vi er ofte med felles venenr for og være sosiale. vi har ikke noe imot og være så mye sammen, men en den 7 dagen er deilig for da får jeg tid til mine egne tanker og uvaner som nerding på pcen, men jeg ringer hun mange ganger i løpet av dagen og sie rjeg savner hun.

 

Men nok om meg, forelskelse er jo forskjellig fra person til person, jeg blir avhengi, kanskje ikke du reagerer på samme måte, og tenk når dere kanskje flytter sammen, hva tenker du da? sove sammen hver kveld, spise sammen, lage mat, :p

 

Men har du sterke følelser for hun? kiler det i magen når du er med hun og hun kysser deg og sånn?

Lenke til kommentar

Det er heilt hærlig å vere ilag med henne!

Er liksom meir enn berre eit vennepar... Vi kan sjå film i timesvis, kose i timesvis, kose hardere i timesvis, men er vell kanskje fordi at eg ha kjent ho heile livet det som er årsaken? At ho ha vore ein god venn i 5 år og no dei for 6 månar sidan begynte vi å rote på fest og 2 måneder blei vi ilag. Hun stoler på meg, eg stoler på henne. Fortel alt til henne og slikt. På fritiden oppfører vi oss som nyforelsket, kosete og snuskete, på skulen er vi berre vener, grunna at på skulen min er det ikkje slik "kjæreste" miljø. Nokon få som har, eit par er på kvarandre heile tida på skulen og vi har blitt enige at vi skal IKKJE ende opp slik. Begge er så og seie litt mindre pusete, mindre offentlig flørtandes og ikkje så åpne at vi er ilag på skulen, kontra heilt omvendt i fritiden.

 

Har ødelagt tastatur så håper det gjekk greit å lese.

Lenke til kommentar

eg e 19 år dama er 17. eg var sammen me hu nesten kver dag i 2månder før eg reiste til militæret. aldri vert mer deppa enn nå mens eg e i militæret... suge som faen, einaste eg vil er å ver me hu, kver gang eg reise hjem er vi heilt oppi kverandre kver gang. har turnus 2 uker av og 2 uker på så får sett henne ofte men ikke i nærheten av det eg vil. vi skal flytte ilag etter eg er ferdig her. og venner har eg bryd meg lite om siden eg kunne aldri hatt det bedre me noen andre enn henne. (men eg har nære venner som eg alltid kan ver me vist eg føle det sku trengs, venner for livet, så stresse ikke me det) Elske denna jenta mer enn alt

Lenke til kommentar
eg e 19 år dama er 17. eg var sammen me hu nesten kver dag i 2månder før eg reiste til militæret. aldri vert mer deppa enn nå mens eg e i militæret... suge som faen, einaste eg vil er å ver me hu, kver gang eg reise hjem er vi heilt oppi kverandre kver gang. har turnus 2 uker av og 2 uker på så får sett henne ofte men ikke i nærheten av det eg vil. vi skal flytte ilag etter eg er ferdig her. og venner har eg bryd meg lite om siden eg kunne aldri hatt det bedre me noen andre enn henne. (men eg har nære venner som eg alltid kan ver me vist eg føle det sku trengs, venner for livet, så stresse ikke me det) Elske denna jenta mer enn alt

 

Du så jobbe turnus burde no ikkje klage! Eg klage ikkje selv om eg jobber 6 på og 6 av! Syns det bare er hærlig eg med litt tid for meg selv og der eg bare tenker på jobb. Ringer jo dama hver dag så lenge vi har dekning.

Endret av alfarnes89
Lenke til kommentar

Kvar gang eg er pusete mot ho, blir ho sur og spør kva som feilar meg. Ho er ei barsk og meir guttejente, oppvokst med en bilmekaniker av en bror, har få jentevenner...

Ho går vansklegaste på allmenn så ho er mykje opptatt av lekser, men ho jobbar hardt for å få tid til meg, eg har også mykje så jobber mykje også for å få tid til ho..

Ho har også skilte foreldre så blir litt problematisk for meg å besøke henne når ho bur ein annan plass, som er litt langt vekke. Har kunn scooter i 45km/h såååå.... :p

Lenke til kommentar

hehe.. det der høres akkurat ut som meg for ca et år siden. hu er mest sannsynlig vant til gutter som ikke behandler a som glass/ som ikke ser på a som svakere enn dem. når du da kommer og kanskje oppfører deg som om du mener hu må behandles forsiktig, liker hu det ikke. kan også være at hu ikke liker at du er mer feminin i kosinga enn det hu er, om det er tilfellet :p prøv å vær litt mer mann.. kos "hardt" og se om hu foretrekker det...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...