Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger litt hjelp ang. dama her nå.


Anbefalte innlegg

I det siste har ikke ting gått så veldig bra med dama, nå er jeg veldig redd for at det blir slutt.

Fra å være sammen stort sett hele tiden har hun i det siste vært mer å mer unnvikende etter en krangel vi har hatt.

Jeg har bestemt meg for at dette skal funke og at vi skal komme oss gjennom dette, tingen er at jeg er ganske tafatt og kunne trenge litt hjelp.

 

Har noen av dere ideer til hva jeg kan gjøre? Igår overrasket jeg henne med noen roder og godord, men det så ikke ut til å hjelpe nevneverdig (jeg var syk igår, så jeg var kanskje ikke så overbevisende).

 

Hva annet kan jeg gjøre for å vinne tilbake hjertet hennes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en ting, og kun en ting som funker i sånne situasjoner.

Kommunikasjon!

Snakk ut om det med henne, og finn ut av hvor roten til problemet er. Om det er den lille krangelen dere hadde, eller om det er noe dypere enn så. Godord, gaver, gester, etc etc vil ikke hjelpe det døyt hvis du faktisk ikke har peil på hva som er galt.

Lenke til kommentar

Slipp henne "fri", og se om hun kommer tilbake.

Jenter liker gutta som er hard to get, uansett hva dem sier selv. Så selvom dette vil virke vanskelig, så prøv å late som du ikke bryr deg om hva som skjer.

Jeg har vært i 4 ordentlige forhold..

1. Tillitsproblemer fordi jeg tydeligvis brydde meg for mye.

2. Alt for mye sex, og ingen kommunikasjon som førte til at hun var utro.

3. Uten å lære noe av forhold 1, så var jeg overbeskyttende og misbrukte kommunikasjon. Hun slo opp.

4. Dette forholdet er jeg i fortsatt, hvor jeg fra starten ikke har brydd meg så mye. Dama blir bare mer og mer forelsket i meg..

 

Spesielt det der.

Lenke til kommentar

For det første, Ferchie, det finnes ingen enkle løsninger her, men det skjønner du jo.

 

Hvis hun er "kald" og avvisende, er det selvsagt et tegn på at ting ikke stemmer. Kanskje fikk krangelen henne til å tenke mer gjennom ting, og kanskje hun ikke er lykkelig i forholdet.

 

Hvis det er tilfelle, har det ingen hensikt overhodet å tviholde på forholdet fra din side. Det blir bare tull. Dersom forholdet fortsetter etter at du insisterer får dere flere problemer:

1. Du kan gå med på å fortsette forholdet selv om du innerst inne vet at hun ikke vil. Da er hun sammen med deg uten noen bedre begrunnelse enn "hvorfor ikke?"

2. Hvis du vil reparere forholdet for enhver pris, blir det ikke noe godt forhold. Du blir nervøs for at hun plutselig skal avslutte det, og hun får dårlig samvittighet fordi hun kanskje ikke er helt ærlig med hverken seg selv eller deg.

 

Det beste her, er vel ganske enkelt å si til henne så klart som mulig, at du synes hun er distansert og kald, og at du lurer på hva hun egentlig vil. Hva tenker hun om forholdet? Hvis hun sier at hun ikke vet, så vet hun. Da sparer du dere begge for mye trøbbel med å si noe lignende som: "Jeg vil kjempe for at ting skal funke, men da må du også ville det. Og vil du det, så må du bestemme deg for det, og deretter stå for det! Hvis du tviler på forholdet, og ikke er sikker på at det er dette du vil, så er dette slutten for denne gang!"

 

Du kan stille et ultimatum uten at du er slem. Men det verste du kan finne på, er bare å fortsette fordi du vil.

Lenke til kommentar
Slipp henne "fri", og se om hun kommer tilbake.

Jenter liker gutta som er hard to get, uansett hva dem sier selv. Så selvom dette vil virke vanskelig, så prøv å late som du ikke bryr deg om hva som skjer.

Jeg har vært i 4 ordentlige forhold..

1. Tillitsproblemer fordi jeg tydeligvis brydde meg for mye.

2. Alt for mye sex, og ingen kommunikasjon som førte til at hun var utro.

3. Uten å lære noe av forhold 1, så var jeg overbeskyttende og misbrukte kommunikasjon. Hun slo opp.

4. Dette forholdet er jeg i fortsatt, hvor jeg fra starten ikke har brydd meg så mye. Dama blir bare mer og mer forelsket i meg..

 

Spesielt det der.

 

jenter liker gutter som er vansklig å få når di ikke har dem...

altså.. jenter liker å få gutter som er vansklig å få for da føler dem seg heldig.

når jenter er i et forhold vil di ikke sloss om oppmerksomhet, di krever den.

men seff....forskjell på jente fra jente sjøl om vi ikke liker å tru det.

 

 

"4. Dette forholdet er jeg i fortsatt, hvor jeg fra starten ikke har brydd meg så mye. Dama blir bare mer og mer forelsket i meg"

vist du har det sånn er du enten heldig eller uheldig:P vist du klare å late som du ikke bryr deg kan du umulig bry deg så mye og det er overhode ikke gøy imo.

Endret av WillyWanker
Lenke til kommentar
Slipp henne "fri", og se om hun kommer tilbake.

Jenter liker gutta som er hard to get, uansett hva dem sier selv. Så selvom dette vil virke vanskelig, så prøv å late som du ikke bryr deg om hva som skjer.

Jeg har vært i 4 ordentlige forhold..

1. Tillitsproblemer fordi jeg tydeligvis brydde meg for mye.

2. Alt for mye sex, og ingen kommunikasjon som førte til at hun var utro.

3. Uten å lære noe av forhold 1, så var jeg overbeskyttende og misbrukte kommunikasjon. Hun slo opp.

4. Dette forholdet er jeg i fortsatt, hvor jeg fra starten ikke har brydd meg så mye. Dama blir bare mer og mer forelsket i meg..

 

Spesielt det der.

 

Stemmer ikke for meg. Takk og lov at vi er forskjellige sier jeg, for jeg er glad min kjære bryr seg masse. I mine øyne kan man ikke bry seg for mye.

 

Godt å se at det har løst seg, noen ganger trengs det ikke mer enn en enkel forklaring, vi har det med å svartmale noen ganger. ;)

Lenke til kommentar

Vel forklaringen var enkel egentlig.

 

Vi har vært sammen i 3-4 måneder nå og i denne tiden har vi vært sammen så og si 24 timer i døgnet så langt det har latt seg gjøre, nå er vi forbi den perioden og hun sier hun også må bruke tid på andre ting og venner, noe jeg forstår og respekterer.

 

Vi ble enige om at hun hadde gjort dette på litt feil måte da, virket mere som om hun unngikk meg av mer alvorlige grunner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...