Propofol Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Skulle lage meg mat for litt siden, da jeg fant denne krabaten i et litersmål: Hva er det for noe, hvorfor er den på kjøkkenet mitt og er den et skadedyr? Kommenter gjerne i bloggen min.
2ball_ Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 (endret) Det var jo ett artig lite dyr=) hehe^^ jo.. med tanke på at den daua i litermålen din tviler jeg på at det er verdens største skadedyr.. heller noe som kom inn gjennom vinduet for å varme seg litt Endret 27. april 2009 av 2ball(s)
Propofol Skrevet 27. april 2009 Forfatter Skrevet 27. april 2009 Syntes forresten at frokostblandingen smakte ekstra bittert i dag. :/
Sangesland Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Syntes forresten at frokostblandingen smakte ekstra bittert i dag. :/ it's all in your head. frokostblandingen smaker nok ikke rart pga du fant 1 liten krabat løpende rundt på kjøkkenet.
Propofol Skrevet 27. april 2009 Forfatter Skrevet 27. april 2009 Syntes forresten at frokostblandingen smakte ekstra bittert i dag. :/ it's all in your head. frokostblandingen smaker nok ikke rart pga du fant 1 liten krabat løpende rundt på kjøkkenet. Det er i allefall nok til å få meg til å se skrått på frokostblandingen en stund fremover. Lurer på hvor den stammer fra, og hvordan jeg kan få undersøkt hva det er for noe. Hadde vært kult å sende den inn til Norsk Institutt for <insert fancy-name> slik at den kan bli analysert CSI-style. Må jo ta dette helt ut når jeg først har laget en tråd..
MrAvionics Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Sikkert bare en bille eller noe sånt. Mange rare dyr i skogen. Så lenge du ikke finner noen flere av den så er det nok bare å overse den...
avlvl Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Jeg er svært kresen på sånt, og ville nok kastet all maten i huset minus fryser, samt vasket alle skuffer og skap! Kan være bare et enkelt tilfelle av en bille på villspor, eller det kan være resultat av dårlig renhold i kriker og kroker (matrester som ligger og råtner og tiltrekker seg diverse).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå