Gå til innhold

Har noen krav, men mangler oversikt... kan du hjelpe?


raet

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en HTC710 i 2 år nå, og trenger en ny telefon - men går meg litt vill når jeg leser alle specs og varianter fra alle kanter...

 

Telefonen vil bli brukt både i jobb og privat. Mye mail (både live.no og exchange), og til MP3 og fotografering

 

Jeg har følgende krav:

  • Mulighet til støtte for push-mail (outlooksync) fra exchange-server
  • over middels godt kamera (vil bli mye brukt)
  • gjerne "utbrett-tastatur" - men ikke noe absolutt krav
  • gjerne en god touch-skjerm

Noen som har godt tips over noen som kan støtte kravene mine, og som enten er ute i markedet eller like om hjørnet...?

 

(har sett litt på LG, men tror ikke disse støtter exchange... - er ellers åpen for alle gode forslag)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser at du ønsker både touch-skjerm, fulltastatur og et godt kamera.

 

Dette er en kombinasjon som man desverre ikke finner i så alt for mange telefoner, så derfor blir nok utvalget noe magert. Per i dag kan jeg bare komme på LG sin KF900 (Prada II) og Nokia sin N97. Da LG (som du selv sier) ikke har annonsert støtte for Exchange så er nok den eneste reelle kandidaten N97.

 

Jeg vet ikke om du synes at 7.300,- er en for brutal pris på en mobiltelefon? I så fall så kan du jo kikke på Sony Ericsson sin Xperia X1 eller HTC Touch Pro. Xperia kan du nå finne til under 5.000,- hvis du er villig til å lete litt.

 

Den har et noe dårligere kamera, samt vesentlig lavere spesifikasjoner enn N97, men plattformen er forholdsvis moden og det finnes masse støtte for telefonen på diverse fora på nett.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...