Gå til innhold

Problemer med Acer Aspire 5920


dalla

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har et problem med acer aspire 5920 laptop.

 

Problemer lyder som følger:

 

Når jeg spiller av film på laptoppen så henger bildet av og til. Dersom jeg ser en film i vlc f.eks vises det spesielt i følgende scenario: Vises godt når det er et stort landskap og en bil kjører forbi.(panorering)? Nesten litt lagg og hakking i filmen.

 

Det skjer på alt jeg spiller av, også på dvd.

 

Bruker Vista ultimate 64 bit.

 

Skjønner ingen ting da laptopen skal være mer en bra nok til å vise en enkelt dvd film på vlc.

 

Har lastet ned alt av nyeste drivere, pc n er ikke overvarm, og når filmen kjører så brukes ikke inærheten opp alt av ram og cpu kraft.

 

Noen tips?

 

På forhånd takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Har et problem med acer aspire 5920 laptop.

 

Problemer lyder som følger:

 

Når jeg spiller av film på laptoppen så henger bildet av og til. Dersom jeg ser en film i vlc f.eks vises det spesielt i følgende scenario: Vises godt når det er et stort landskap og en bil kjører forbi.(panorering)? Nesten litt lagg og hakking i filmen.

 

Det skjer på alt jeg spiller av, også på dvd.

 

Bruker Vista ultimate 64 bit.

 

Skjønner ingen ting da laptopen skal være mer en bra nok til å vise en enkelt dvd film på vlc.

 

Har lastet ned alt av nyeste drivere, pc n er ikke overvarm, og når filmen kjører så brukes ikke inærheten opp alt av ram og cpu kraft.

 

Noen tips?

 

På forhånd takk for hjelpen

 

kan ikke hjelpe deg så mye, men bare si at jeg har den samme pcn, og det skal ikke være slik at du opplever feil ved å se film. jeg spiller dvd blueray og spiller tunge spill på den. gjerne tyner den litt innimellom, men den takler det helt fint.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

oppdater driver til grafikk kortet. Hvis dette kke hjelper, så kjør en stress test på laptopen og se om den krasjer. Hvis laptoppen krasjer så er det mest sannsynelig noe feil i HW.

 

Da er det bare en ting igjen å gjøre, vennligst følg fremgangsmåten nedenfor:

 

1. Lag røre av mel, melk og salt. Pisk inn eggene.

2. La røren stå og svelle 1/2 time. Stek tynne pannekaker og avkjøl dem. Stek eventuelt pannekakene dagen før og pakk den godt inn.

3. Smelt smøret i en panne. Rør sammen eggeplommer, melis, appelsin- og sitronsaft.

4. Hell sausen i pannen, legg i pannekakene og la dem bli varme.

5. Stenk over brennevin, la det bli varmt og tenn på. Pynt med appelsin-/sitronskall.

6. Server gjerne med iskrem eller krem til.

7. Ring Acer support og meld ifra feilen og kos deg med pannekaker

Endret av Game-master
Lenke til kommentar
Hvilken ytelsesinstilling kjører du på? Hadde samme problem om jeg kjørte på strømsparer selv, mens på balansert og høy ytelse gikk alt knirkefritt.

 

Kjører på Høyytelse, vurderer å formatere og legge inn windows xp pro inntil windows 7 kommer. skulle ikke forundre meg om dette kun er et problem som skyldes vista?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...