Gå til innhold

Retrotest: Nokia 6100

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nokia kunne virkelg det med å lage taster for noen år tilbake! Har en del gamle nokiaer selv og jeg har enda til gode å prøve en telefon fra 2008/9 som er i nærheten av de gamle nokiaene når det kommer til komfort og ergonomi på tastene.

Skrevet
Bli med tilbake i tid og se nærmere på en av Nokias lekreste telefoner fra 2003.

...

Selv om 2002 kanskje ikke virker så altfor lenge siden, er det formelig å regne som "sen steinalder" hva angår mobilutviklingen de senere årene.

Hvilket årstall er det snakk om?

Skrevet

Dette var en av de beste telefonene vi hadde å tilby i butikken. Sammmenlignet med marerittduoen 6610/7210 var 6100 drømmetelefonen. I løpet av min tid i bransjen var dette en av de aller beste jeg solgte, og da tenker jeg på feilrate, antall solgte og kunders generelle tilbakemelding.

Skrevet
Bli med tilbake i tid og se nærmere på en av Nokias lekreste telefoner fra 2003.

...

Selv om 2002 kanskje ikke virker så altfor lenge siden, er det formelig å regne som "sen steinalder" hva angår mobilutviklingen de senere årene.

Hvilket årstall er det snakk om?

Hei, beklager. Det er snakk om 2002. Feilen i saken er fikset nå :)

Skrevet

Ja det var tider, da var en telefon en telefon... Jeg på min side savner Nokia 5110, må vel være den beste telefonen som er produsert. Bra batteritid og telefonen tålte en støyt...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...