Gå til innhold

Nå kommer endelig red bull til norge :D (link) (MED FILM)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du visste det, du også? Deg skal jeg også anmelde, for å ikke informere oss om at det var 1,8mg mer i den svenske versjonen! :ph34r:

Hehe, har jo visst dette i en uke jo... Trodde det stod i tråden her jeg :!:

det var ett rykte.. men vitaminer er jo bra så hvorfor f strippe det?

Lenke til kommentar
Så du visste det, du også? Deg skal jeg også anmelde, for å ikke informere oss om at det var 1,8mg mer i den svenske versjonen! :ph34r:

Hehe, har jo visst dette i en uke jo... Trodde det stod i tråden her jeg :!:

det var ett rykte.. men vitaminer er jo bra så hvorfor f strippe det?

Overdose av B6 kan skade nervene og føre til at du føler nummhet og kiling i fingre, tær osv.

Lenke til kommentar
Så du visste det, du også? Deg skal jeg også anmelde, for å ikke informere oss om at det var 1,8mg mer i den svenske versjonen! :ph34r:

Hehe, har jo visst dette i en uke jo... Trodde det stod i tråden her jeg :!:

det var ett rykte.. men vitaminer er jo bra så hvorfor f strippe det?

Overdose av B6 kan skade nervene og føre til at du føler nummhet og kiling i fingre, tær osv.

 

alt dette er helt uintressant, jeg vil se den NYE FILMEN :p

Lenke til kommentar
vel en ganske allmenn kjent norm at du ikke skal komme med påstander uten å kunne støtte med fakta. Og hvis du ikke skjønner at slike utsagn er provoserende for andre så burde du kanskje tenke deg litt om når du skriver.

 

og da vil jeg gjøre alt for at stemmene til de som hater denne drikken blir hørt.

 

 

Kan du ikke bare lage en egen tråd f.eks. med navn "Alle dere som hater Red Bull"?

Lenke til kommentar
Siden jeg bor nærme grensa har aldri Red Bull vært et problem for meg. Så det i Norge i stad, og det er ufattelig mye dyrere her selvsagt. Kommer nok aldri til å kjøpe det i Norge. Dere burde heller gå for Burn.

Burn og Redbull kan ikke sammenlignes, Redbull er så sinnsykt mye mer effektivt.

Lenke til kommentar

Hvis du drikker det bare for effekten så får du nesten heller drikke mer. Burn er vel en del billigere, dessuten smaker den bedre synes jeg. Jordbærsmaken er herlig. Husker jeg synes den var litt 'meh' første gangen da den kom, men i ettertid har jeg kjøpt noen 0.5-liters og synes nå den er best.

 

Skulle nesten fått TV2 Hjelper deg til å sjekke alle (Burn, Red Bull, Powerking, Monster, Battery, Frank's.), det er alle jeg har smakt i hvert fall. Som jeg kommer på.

 

Burn vinner på smaken. FRANK'S en sterk andreplass fordi den er stor og så ufattelig billig (10 kr på Godtebiten i Sverige.)

Lenke til kommentar

Nåja, Redbull og Burn har akkurat samme (dvs 78,5 mg mot 80 mg i Redbulls 'favør') koffeinmengde. Effekten av de andre virkestoffene i Redbull er heller omdiskuterte, så man kan nok vanskelig kalle det "a fact".

 

Om du føler du blir mer giret av en Redbull enn en Burn er det nok hovedsaklig et RDF såvel som generell placebo.

 

Føler du det virkelig sånn at du blir skikkelig giret av en Redbull eller to kan jeg videre anbefale kaffe, selv de til 9,90 posen leverer kraftigere kick per servering enn hvilken som helst energidrikk i Norge, såvel som flertallet av dem man finner ellers.

Endret av Novocaine
Lenke til kommentar

Jasså, dårlig med info ang koffeinmengde om produktet på Cola sine sider, orker ikke begynne å regne på det. I tillegg oppgis både koffein og guaranaekstrakt som ingredienser. Guarana sitt virkestoff er faktisk koffein, så jeg har ikke grunnlag til å si om koffeinen de oppgir bare er fra guaranaekstrakt eller om det er en sum av denne samt eventuelle andre tilsetninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...