Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lexus vs MB, hjelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
is'en er en superdeilig kjøremaskin(!) det at dem lever 17" alufelg som standard(untatt i norge da selvfølgelig(pga. elendige veier)) er bare "in your face" på bmw sin grunnmodell med 15" jønnfelg!

Så når Skoda Roomster kommer med 18" alu som std, er den bedre enn både IS og BMW? :roll:

Lenke til kommentar
Lexus plukket ned e36en i biter for å prøve å lage den bedre, men greide likevel ikke det.

BMW er fremdeles best i klassen på kjøregenskaper.

 

Du lar deg ikke påvirke av europeisk-patriotiske biltester nei? :whistle:

 

is'en er en superdeilig kjøremaskin(!) det at dem lever 17" alufelg som standard(untatt i norge da selvfølgelig(pga. elendige veier)) er bare "in your face" på bmw sin grunnmodell med 15" jønnfelg!

 

Synd dem går så dårlig. Seig sugesekser på 2 liter er ikke allverden. Syns det er mye mer morsomt med 2.0 turbofirer. Enkelt å trimme også hvis det skulle være interessant :)

Lenke til kommentar
is'en er en superdeilig kjøremaskin(!) det at dem lever 17" alufelg som standard(untatt i norge da selvfølgelig(pga. elendige veier)) er bare "in your face" på bmw sin grunnmodell med 15" jønnfelg!

Så når Skoda Roomster kommer med 18" alu som std, er den bedre enn både IS og BMW? :roll:

 

 

Punkt en: Det er en helt annen bil fra en helt annen tidsalder.

 

Punkt to: Er 18" det som er på grunnmodellen, FØR du setter på ekstrautstyr? tror ikke det nei, sjekk litt fakta først er du snill ;)

Lenke til kommentar
Lexus plukket ned e36en i biter for å prøve å lage den bedre, men greide likevel ikke det.

BMW er fremdeles best i klassen på kjøregenskaper.

 

Du lar deg ikke påvirke av europeisk-patriotiske biltester nei? :whistle:

 

is'en er en superdeilig kjøremaskin(!) det at dem lever 17" alufelg som standard(untatt i norge da selvfølgelig(pga. elendige veier)) er bare "in your face" på bmw sin grunnmodell med 15" jønnfelg!

 

Synd dem går så dårlig. Seig sugesekser på 2 liter er ikke allverden. Syns det er mye mer morsomt med 2.0 turbofirer. Enkelt å trimme også hvis det skulle være interessant :)

 

Sant det, men det er ikke Lexus/bmw sin skyld, de opprinnelige motorene er jo 3-litere(ihvertfall hos lexus) men så putta de i en liten puslemotor for også kunne selge i avgiftpariadis som Norge =)

 

ps. Lexus(toyota) monterer gjerne kompressor i is'ene for deg, koster litt men

Lenke til kommentar
is'en er en superdeilig kjøremaskin(!) det at dem lever 17" alufelg som standard(untatt i norge da selvfølgelig(pga. elendige veier)) er bare "in your face" på bmw sin grunnmodell med 15" jønnfelg!

Så når Skoda Roomster kommer med 18" alu som std, er den bedre enn både IS og BMW? :roll:

 

 

Punkt en: Det er en helt annen bil fra en helt annen tidsalder.

 

Punkt to: Er 18" det som er på grunnmodellen, FØR du setter på ekstrautstyr? tror ikke det nei, sjekk litt fakta først er du snill ;)

Han sa jo ikke at Skoda Roomster kommer med 18", men spør når det kommer og om det virklig gjør den til en bedre bil enn IS og BMW.

Det at IS'en leveres med 17" som standard betyr vel ikke at IS er bedre enn BMW? Husk, det er ikke alle som har lyst på 22" spinners :yes:

Lenke til kommentar
is'en er en superdeilig kjøremaskin(!) det at dem lever 17" alufelg som standard(untatt i norge da selvfølgelig(pga. elendige veier)) er bare "in your face" på bmw sin grunnmodell med 15" jønnfelg!

Så når Skoda Roomster kommer med 18" alu som std, er den bedre enn både IS og BMW? :roll:

 

 

Punkt en: Det er en helt annen bil fra en helt annen tidsalder.

 

Punkt to: Er 18" det som er på grunnmodellen, FØR du setter på ekstrautstyr? tror ikke det nei, sjekk litt fakta først er du snill ;)

 

Unnskyld meg, men nå har du virkelig misforstått.

 

"Punkt en": Hva i all verden mener du med det? Hvis du mener det jeg tror du gjør, så er da dette biler produsert på samme tid!

 

"Punkt to": Nå gjelder det å lese spørsmålet nøye før du svarer. Det han vil frem til er at den dagen for eksempel en Skoda Roomster leveres med 18" felger som standard, vil dette da være synonymt med at det er en bedre bil enn både Lexus og BMW (og mange andre)? Er det virkelig slik at det er det som bør avgjøre hvilken bil man skal kjøpe?

Endret av hansjqrg1
Lenke til kommentar
is'en er en superdeilig kjøremaskin(!) det at dem lever 17" alufelg som standard(untatt i norge da selvfølgelig(pga. elendige veier)) er bare "in your face" på bmw sin grunnmodell med 15" jønnfelg!

Så når Skoda Roomster kommer med 18" alu som std, er den bedre enn både IS og BMW? :roll:

 

 

Punkt en: Det er en helt annen bil fra en helt annen tidsalder.

 

Punkt to: Er 18" det som er på grunnmodellen, FØR du setter på ekstrautstyr? tror ikke det nei, sjekk litt fakta først er du snill ;)

 

Unnskyld meg, men nå har du virkelig misforstått.

 

"Punkt en": Hva i all verden mener du med det? Hvis du mener det jeg tror du gjør, så er da dette biler produsert på samme tid!

 

"Punkt to": Nå gjelder det å lese spørsmålet nøye før du svarer. Det han vil frem til er at den dagen for eksempel en Skoda Roomster leveres med 18" felger som standard, vil dette da være synonymt med at det er en bedre bil enn både Lexus og BMW (og mange andre)? Er det virkelig slik at det er det som bør avgjøre hvilken bil man skal kjøpe?

 

 

skulle ikke svart i det hele tatt da der er off topic som bare det.

 

"punkt en" her er det snakk om bmw/lexus fra rundt 2000, ikke en varebil fra 2006 til i dag(elns) det er ikke noe man vurderer som alternativ om hverandre.

 

"punkt to" beklager hvis jeg var utydelig, her prøvde å få frem hvordan Lexus leverer sine grunnmodeller, til sammenlikning med BMW. Jeg nevnte aldri hvilken bil som var BEST. så zanta misforstod meg, så misforstod jeg igjen :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...