Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Red Bull snart i norske hyller

Cazzo Grande

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

X-Ray-boks-web.jpg

Er det en annen? Er ikke Red Bull i fåreklær da? :ph34r:

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet
Den boksen har en bulk. I wouldn't drink iit.

:!: Så det ja.

Men skal tro om dette er den 'norske' Red Bull? :hmm:

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet
Men skal tro om dette er den 'norske' Red Bull? :hmm:

Hvorfor skulle det være det? Ville jo vært idiotisk å ikke bruke merkevarenavnet sitt for det de er verdt.

Det er vel heller ikke vanskelig å google heller? Så slipper du å lure?

http://www.lmgtfy.com/?q=x+ray+energy+drink

Poenget er? Har jo vært inn på den siden jeg da. Tenkte de gjorde det slik for å få færre til å kjøpe(om de hadde redusert mengde koffein såklart)

Skrevet

Red bull er en merkevare og de kan således ikke forandre på oppskriften og fortsatt kalle den red bull. Da må det vel bli red bull light eller noe, og det vil ikke selge noe som helst :p

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet (endret)
:hmm: Kanskje de har måttet gjort det for å få lov å selge i Norge? Evt. kan jo noen slenge opp et bilde av Red Bull i Norske butikkhyller, for jeg har ikke sett noen, og jeg er ikke alene :p Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Som du ser, om du faktisk gidder å se på linken, så er X-Ray Energy drinken et eget merke, og ikke noe med Red Bull å gjøre.

Den skulle komme i begynnelsen av mai, men såvidt jeg kan se har den ikke kommet ennå. Du får dermed ta å smøre deg litt med tålmodighet.

Skrevet

Red Bull kunne ikke selges i norge da vi fikk den idiotiske loven om at energidrikke ikke skulle ha mer enn 300mg/l med koffein. Nå er den loven opphevet (koffein er ikke lenger et legemiddel heller). Tror nok vi får umodifisert Red Bull i landet nå endelig :)

Har forøvrig en Red Bull fra Hellas og en fra Portugal jeg kan sammenligne med.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

:!: Daså. Skal uansett ikke drikke det.

Grensen er forresten på 150 mg/l før det blir klassifisert som et legemiddel. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...