sundalen Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Hey! ok her er saken, Mesteparten på wow er halvt usyneleg som characters eventuelt inloggings screen... eg kan se gearet men halve charen min er vekke/usynelig ditta begynnte etter patch 3.1 noen ide om ka som kan være problemet plis ta kontakt. eller post her sei om dere vil ha screens vil gjerne gji Takker på forhånd:) Hey! ok her er saken, Mesteparten på wow er halvt usyneleg som characters eventuelt inloggings screen... eg kan se gearet men halve charen min er vekke/usynelig ditta begynnte etter patch 3.1 noen ide om ka som kan være problemet plis ta kontakt. eller post her sei om dere vil ha screens vil gjerne gji Takker på forhånd:) og ikke si ccleaner wow repair defragmentering har gjort alt
Tommsern92 Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Da sier jeg, avinnstaler og innstaler på nytt!
Kald Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Du kan prøve å fjerne WTF og WDB mappene som ligger der du har installert WoW. WTF har mest sannsynlig ingen effekt, men WDB kan ha det. Det du kan gjøre er bare å flytte den ut av mappen for å teste.
sundalen Skrevet 24. april 2009 Forfatter Skrevet 24. april 2009 har avinstalert og instalert opp til flere ganger
-Léon- Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 (endret) Ta et screenshot og post det her, kanskje litt lettere å se problemet da. Edit Har du prøvd å tatt ned grafikken? Si hva type hardware du bruker. Endret 24. april 2009 av Zeüs
bandreas Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Du trenger nok et nytt skjermkort. Samtidig ville jeg reinstallert spillet.
Tommsern92 Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Hvorfor skal han trenge et nytt skjermkort? Har du prøvd det i andre spill? Funker det fint ellers...?
bandreas Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Fordi hvis til ikke avbildes med riktige farger, men er der rent "fysisk" vil det si at maskinen vet at det er der, men skjermkortet klarer ikke å avbilde det. Dvs. at alle filene i wowmappa er der, men skjerkortet (mest sannsynlig) har ikke kapasitet til å benytte alle filene. Sånn ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå