Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå fram nå?


Gjest quest37123

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_quest_*

Hun prøver å holde samtalen i live ja, og det er nesten oftest hun som kommer inn på nye temaer, og sier noe hvis det blir stille. Hun driver å tuller mye og, men vanskelig å si as:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_quest_*
Det er hvertfall et godt tegn at hun holder samtalen i live, i det minste vet du at hun vil snakke med deg. Du får bare begynne å bli litt mer frampå, gjør det klokkeklart at du ikke er ute etter en veninne, men noe mer. Bare ikke gå for fort frem, men skulle tro hun har skjønt det nå.

 

Skjønt at jeg liker henne?

 

Har hun webcamera? Da kan hun jo ta på og hvis du skriver noe morsomt,(ikke morsomt) så kan du jo se om hun ler osv.. skjønner? Du kan jo også begynne å snakke med henne over msn med mic, hvis du syns det forsatt er vanskelig å snakke face to face.

Kanskje en god ide.. Men hun pleier å skrive når hun syntes det er morsomt. "nå trakk jeg på smilebåndet" e.l

Lenke til kommentar
Det er hvertfall et godt tegn at hun holder samtalen i live, i det minste vet du at hun vil snakke med deg. Du får bare begynne å bli litt mer frampå, gjør det klokkeklart at du ikke er ute etter en veninne, men noe mer. Bare ikke gå for fort frem, men skulle tro hun har skjønt det nå.

 

Skjønt at jeg liker henne?

Om dere snakker så mye sammen ja. Det som er litt viktig er at du må tulle litt med en sexuell undertone. Ikke bare være en som det er fint å snakke med. Gjør det som sakt klart at du vil ha henne som dame, ikke venn.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_quest_*
Det er hvertfall et godt tegn at hun holder samtalen i live, i det minste vet du at hun vil snakke med deg. Du får bare begynne å bli litt mer frampå, gjør det klokkeklart at du ikke er ute etter en veninne, men noe mer. Bare ikke gå for fort frem, men skulle tro hun har skjønt det nå.

 

Skjønt at jeg liker henne?

Om dere snakker så mye sammen ja. Det som er litt viktig er at du må tulle litt med en sexuell undertone. Ikke bare være en som det er fint å snakke med. Gjør det som sakt klart at du vil ha henne som dame, ikke venn.

En seksuell undertone? Skjønner hva du mener, men hvor langt kan jeg strekke meg?:p

Men hvis du tror hun vet at jeg liker henne, og hun bare fortsatt er like blid osv, må da hun ha litt følser og? Eller ville hun bare sakt at hun ikke liker meg osv.. og sakt at jeg bare vil være vennen hans?

Lenke til kommentar

"Kanskje en god ide.. Men hun pleier å skrive når hun syntes det er morsomt. "nå trakk jeg på smilebåndet" e.l"

 

Ok, men jeg syns forsatt det er verdt et forsøk, kan jo være hun ikke vil såre deg ved å skrive det. Hvordan vet du at hun ikke sitter og bare kødder seg? (Håper jo ikke det da)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_quest_*

har ikke kommet så mye lengre, siden hun har vært syk osv.., men nå har vi begynt å sende litt smser og sånt til hverandre og.. Vet ikke om dette er noe positivt jeg :p

Når hun var syk sente jeg et par meldinger å lurte på hvordan det gikk osv, og hun sa at det var koselig at jeg brydde meg om hun.

Begynner jeg å nærme meg å bli en god venn? trenger litt hjelp nå as

 

takk

Lenke til kommentar
På skolen får jeg ikke snakket så mye med henne, siden hun går i en annen klasse, så det er vanskelig å få pratet med hun når hun er i "venne gjengene" osv men hver gang jeg går forbi henne, smiler hun, og jeg smiler tilbake.

 

En klassisk, men elendig unnskyldning. Du blir overrasket over hvor lett det faktisk er å bare si "hey, frøken, lyst til å følge meg ned til kantinen?", og så plutselig er dere i gang. Bare kjør på! Snakk med henne på skolen, du trenger det hvis du vil at det skal gå videre. Hvis dere snakker oftere på skolen, vil en eventuell date ikke bli så pinlig som det kan bli ellers.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_quest_*

Snakket med henne på msn igår, og hun sa hun gledet seg til helg. Jeg spurte om hun hadde noen planer for helgen, og hun sa hun skulle sove hos noen venninner, og skulle noe annet på søndag (en forestilling). Så sa jeg at "det var synd, for jeg hadde tenkt til å spørre om du ville finne på noe til helgen". Hun svarte at det hadde vært gøy, men hun var opptatt. Hun sa også at "før vi møtes burde vi kanskje snakkes litt mer på skolen og slikt". Jeg sa at jeg var enig det etc.. og sa litt senere at det kom til å bli vanskelig på grunn av alle eksamene som kommer nå. Hun svarte: jaja, vi får ta det som det kommer, hei og smil er en fin start vettu.

Hva mener hun? Er hun ikke klar til å møtes enda?

Lenke til kommentar

Jo, hun er klarere enn et egg hun. Men det hun hinter til er at du faktisk skal ta iniativet å si hei til henne på skolen. Jenter finner interesse (ofte) i gutter som er selvsikre og har selvtillit. Du kom med en feig kommentar når du brukte unnskyldningen at det blir vanskelig pga eksamener osv. Hva er det å si? Hun tar faktisk initaviet å sier at dere bør prate mer på skolen, da burde du bare nikket og takket for klarsignalet. Det betyr at hun vil du skal komme bort å snakke med henne.

 

For min del ser det ut som det er du som ikke er klar til å møte henne. Hva er det du redd for? Det er ikke noe værre enn et nei som kan skje. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått bort og feks spurt om hva hun kom opp i etc. Da har dere allerede noe å prate om ved første øyeblikk. I stede for å ta alt på msn, ta det i virkeligheten. Slik at hun kan lære deg å kjenne, som igjen forhåpentligvis vil gjøre henne mer intr i deg i tiden framover.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_quest_*

Takker for langt svar!

Men jeg ba henne jo ut, av den grunn at jeg synes det er vanskelig å snakke med henne på skolen:P Men jeg tror du har rett. I går sendte jeg henne en melding å spurte om hun kom på på kvelden. Hun var i bursdag, og sa hun kom på etter bursdagen. Klokken ble over 12, og jeg fikk en melding som sa at hun kom snart, og at hun ville at jeg skulle vente på hun istedet for å legge meg.

Så kanskje hun venter på at jeg skal snakke med henne på skolen som du sier? Men hvorfor virket hun da ikke så interesert i at jeg spurte om hun ville finne på noe?

Lenke til kommentar

Men du trenger ikke å gjøre det så vanskelig. Små ting kan ofte ha større betydning enn du tror. Bare finn på noe daglidags eller noe som faller deg rett inn når du ser henne. Hvorfor skal det være så mye værre å prate med henne enn med andre jenter på skolen? Snakk om de samme tingene som du gjør med andre jenter.

 

Hvorfor hun virket litt uinteressert kan være mange grunner. Men en ting er sikkert, hun liker å snakke med deg, men det er din tur å ta steget videre. Prøv å sett deg i hennes situasjon. Hvordan ville du reagert? Jeg kan nok forstå henne om hun syntes ting blir kleint om dere møtes på en "date" uten å ha snakke noe særlig face to face. Så neste steg for deg blir å komme deg over fjellet. Si noe til henne, bare snakk om ting. Få en kamerat til å hjelpe deg om du syntes det er vanskelig å komme i "kontakt" med henne eller noe. Når du har skatten forran deg må du ta den, ellers gjør andre det :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_quest_*
Men du trenger ikke å gjøre det så vanskelig. Små ting kan ofte ha større betydning enn du tror. Bare finn på noe daglidags eller noe som faller deg rett inn når du ser henne. Hvorfor skal det være så mye værre å prate med henne enn med andre jenter på skolen? Snakk om de samme tingene som du gjør med andre jenter.

 

Hvorfor hun virket litt uinteressert kan være mange grunner. Men en ting er sikkert, hun liker å snakke med deg, men det er din tur å ta steget videre. Prøv å sett deg i hennes situasjon. Hvordan ville du reagert? Jeg kan nok forstå henne om hun syntes ting blir kleint om dere møtes på en "date" uten å ha snakke noe særlig face to face. Så neste steg for deg blir å komme deg over fjellet. Si noe til henne, bare snakk om ting. Få en kamerat til å hjelpe deg om du syntes det er vanskelig å komme i "kontakt" med henne eller noe. Når du har skatten forran deg må du ta den, ellers gjør andre det :)

 

Takker for svar! Skal prøve å få snakket mer med henne når jeg kommer på skolen igjen. Hadde hun vært en "vanlig" jente, hadde det ikke vært noe problem, men hun er den fineste jenta jeg vet om, og jeg har virkelig begynt å få følser for hun, og jeg vil ikke drite meg ut.. ^^

Lenke til kommentar

Skjønner det at du ikke er keen på å drite deg ut. Men er jo gjerne sånn at det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noen man aldri fikk gjort. Sorry, men du må nesten bare bite i det sure eple å DRUSE på med den dama :) Vær hyggelig mot hun og smil søtt. Du vet, det ordner seg alltid for snille gutter ;)

 

Håper jeg var til litt hjelp :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_quest_*
Skjønner det at du ikke er keen på å drite deg ut. Men er jo gjerne sånn at det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noen man aldri fikk gjort. Sorry, men du må nesten bare bite i det sure eple å DRUSE på med den dama :) Vær hyggelig mot hun og smil søtt. Du vet, det ordner seg alltid for snille gutter ;)

 

Håper jeg var til litt hjelp :)

 

Takk! Det var til veldig stor hjelp :new_woot:

Lenke til kommentar
Om dere snakker så mye sammen ja. Det som er litt viktig er at du må tulle litt med en sexuell undertone. Ikke bare være en som det er fint å snakke med. Gjør det som sakt klart at du vil ha henne som dame, ikke venn.

 

Jeg beklager, men anbefalte du akkurat en 13-14 åring og legge ann på jevnaldrende jenter med en seksuell undertone?

 

Hva er galt med deg? :thumbdown:

 

Hva er det neste, viktig at han "kino eskalerer" når de møtes?

 

 

Jeg ville anbefalt og behandle henne mer som en kamerat, enn et skjørt glass. Det er vanskeligere å drite seg ut på den måten, enn motsatt. Og smil. Masse. :thumbup:

Lenke til kommentar
Om dere snakker så mye sammen ja. Det som er litt viktig er at du må tulle litt med en sexuell undertone. Ikke bare være en som det er fint å snakke med. Gjør det som sakt klart at du vil ha henne som dame, ikke venn.

 

Jeg beklager, men anbefalte du akkurat en 13-14 åring og legge ann på jevnaldrende jenter med en seksuell undertone?

 

Hva er galt med deg? :thumbdown:

 

Hva er det neste, viktig at han "kino eskalerer" når de møtes?

 

 

Jeg ville anbefalt og behandle henne mer som en kamerat, enn et skjørt glass. Det er vanskeligere å drite seg ut på den måten, enn motsatt. Og smil. Masse. :thumbup:

Å nei, noen må ringe barnevernet! En 14 åring som tuller om sex. Skal du eller jeg samle kirkerådet?

 

Jeg vet ikke hvor sent du utviklet deg, men 14 åringer pleier å kysse og kose du.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...