Ferdizz Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Hei, jeg lager noen fragmovies av og til, men trenger ofte demo filer hvis jeg ikke har nok frags selv. Derfor pleier jeg å gå på infprod.com hvor du kan få demo filer til "prosjektet" du holder på med hvis de andre gidder å sende deg disse filene, noe som ofte tar lang tid før jeg får en enkel fil...Derfor lurer jeg på om det er noen som vet om en nettside der du kan laste ned .dem filer gratis og uten å spørre de som har lagt filene ut, helt direkte? Takker for svar :!:
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 (endret) Har vel muligheten for å laste ned HLTV demoer på HLTV sine sider. Der er det også av topp-lagene, så anbefales om du vil ha demoer. EDIT: Dette var til Source, da er jeg usikker. Endret 23. april 2009 av Slettet-3t93k9
Ferdizz Skrevet 23. april 2009 Forfatter Skrevet 23. april 2009 (endret) Har vel muligheten for å laste ned HLTV demoer på HLTV sine sider.Der er det også av topp-lagene, så anbefales om du vil ha demoer. EDIT: Dette var til Source, da er jeg usikker. men hvordan laster man demoene ned, slik at jeg kan åpne de i css? Endret 23. april 2009 av ---Help---
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå